  • 1. Data: 2010-09-25 16:18:09
    Temat: [POZ] pytanie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Witam

    W czwartek około godziny 16-18 na Mieszka I na odcinku pomiędzy
    stacja Neste a PKO BP przy skrzyżowaniu z Wiechowicza było
    niebiesko: policja, straż, karetki i korki w obie strony.
    Dzisiaj tam przejeżdżałem i widziałem świeże kwiaty i znicze.

    Czy ktoś wie co tam się stało? Pogoglałem trochę, ale jakoś
    niewiele znalazłem.

    pozdro

  • 2. Data: 2010-09-25 16:27:56
    Temat: Re: [POZ] pytanie
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.09.2010 megrims <m...@i...pl> napisał/a:
    > Witam
    >
    > W czwartek oko?o godziny 16-18 na Mieszka I na odcinku pomi?dzy
    > stacja Neste a PKO BP przy skrzy?owaniu z Wiechowicza by?o
    > niebiesko: policja, stra?, karetki i korki w obie strony.
    > Dzisiaj tam przeje?d?a?em i widzia?em ?wie?e kwiaty i znicze.
    >
    > Czy kto? wie co tam si? sta?o? Pogogla?em troch?, ale jako?
    > niewiele znalaz?em.

    http://www.epoznan.pl/news-news-21024-Wypadek_z_udzi
    alem_motocyklisty_dwie_osoby_nie_zyja

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 3. Data: 2010-09-25 16:44:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-25 16:27, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > http://www.epoznan.pl/news-news-21024-Wypadek_z_udzi
    alem_motocyklisty_dwie_osoby_nie_zyja

    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-09-25 20:29:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś wie co tam się stało?

    Znowu to samo - dluga prosta i nastepny dawca nerek dal dupy...

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-09-25 22:40:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Znowu to samo - dluga prosta i nastepny dawca nerek dal dupy...

    A ja widziałem opis, że piesza wlazła na jezdnię poza przejściem.

  • 6. Data: 2010-09-25 23:35:28
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 22:40:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A ja widziałem opis, że piesza wlazła na jezdnię poza przejściem.

    Gdybyś nie był takim młotkiem, to wiedziałbyś, że piesi włażą na jezdnie
    poza przejściem, a ograniczenie prędkości jest nie po to, by nękać biednych
    kierowców, ale by dać szanse przeżycia pieszemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-09-25 23:40:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Sep 2010 23:35:28 +0200 osobnik zwany Przemysław
    Bernat wystukał:

    > Gdybyś nie był takim młotkiem, to wiedziałbyś, że piesi włażą na jezdnie
    > poza przejściem, a ograniczenie prędkości jest nie po to, by nękać
    > biednych kierowców, ale by dać szanse przeżycia pieszemu.

    co nie zmienia faktu, że taki pieszy wchodzący na jezdnię jest winien
    wypadku.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-09-25 23:45:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:i7lmoo$690$1@news.onet.pl...

    > A ja widziałem opis, że piesza wlazła na jezdnię poza przejściem.

    No coz - jeden zalozyl, ze nikogo tam nie bedzie a drugi, ze w miescie
    jezdzi sie 50... ja juz wiem kto bardziej winien!

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-09-25 23:47:56
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:40:00 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > co nie zmienia faktu, że taki pieszy wchodzący na jezdnię jest winien
    > wypadku.

    Śmiała teza. Może być winny, a może nie być. Zależy jaką prędkość miał
    motocykl i jaka była widoczność. Pieszy mógł wyskoczyć zza krzaków, a
    motocykl zza wzniesienia. Sądząc po skutkach, to 50km/h tam nie było.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 10. Data: 2010-09-26 00:59:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i7lmoo$690$1@news.onet.pl...

    > No coz - jeden zalozyl, ze nikogo tam nie bedzie

    Słusznie założył.
    Jezdnia nie jest po to, żeby po niej łazić, zwłaszcza że w danym miejscu nie
    ma takiej potrzeby, bo za jezdnią jest tylko wykop dla tramwaju.