    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] pytanie
    Date: Mon, 27 Sep 2010 11:13:02 +0200

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca05a45$0$27026$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oj nie mow do mnie koles,

    Proponuje zaczac czytac ze zrozumieniem...

    > Sugeruje, zebys tak od razu o winie nie przesadzal, bo lekko to
    > hipokryzja traca.

    90% motocyklistow to typki o mentalnosci dresa - przynajmniej na ulicy - i
    na tej podstawie mam prawo przesadzac.

    Ponadto akurat jesli chodzi o tamta ulice, to lepiej zebys jako motocyklista
    nie zabieral glosu bo to co tam sie wyprawia z udzialem motocyklistow nie
    jestes w stanie w zaden sposob obronic...

    > Czyli sprowadziles autko jako ciezarowe, zeby odliczyc vat a teraz
    > jezdzisz jak osobowka?
    > Spoko, skarbowka sie ucieszy.

    Tak myslalem, ze do tego pijesz - poszerz horyzonty i dopiero sie odzywaj.
    Zadnego vatu nie odliczam bo byly to prywatne auta.
    Samochody sa/byly ciezarowe aby zlodziejskiej akcyzy nie placic a do tego po
    przyplynieciu ze stanow byly clone w DE i NL co bym nie musial ogladac
    polskich celnikow uwazajacych sie za panow nieba i ziemi - nasza wladzia
    jest pod tym wzgledem ewenementem. Zamiast zlagodzic przepisy i ustawic
    zadufanych celnikow aby vat i clo bylo placone w PL, to robia dokladnie
    odwrotnie...

    --
    Picasso