  • 141. Data: 2010-03-29 09:33:20
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 10:12:57 +0200, Piotr Gałka wrote:
    >Jeśli dobrze pamiętam to na pierwszym roku mieliśmy 6h wykładu z matematyki
    >i 4h ćwiczeń tygodniowo. Do tego osobne przedmioty typu metody
    >probabilistyczne, a i w nazwie przedmioty elektroniczne - podstawy
    >miernictwa składały się głównie z liczenia poziomu ufności z jakim wynik
    >pomiaru mieści się w zadanym przedziale.
    >Do dziś byłem pewien, że tak jest nadal na elektronice.
    >Coś się zmieniło ?

    Nie wiem, ale na 3 letnich studiach to by nie starczylo czasu na nic,
    poza podstawami podstaw. Musialbym w indeks spojrzec, ale "uklady
    elektroniczne" to chyba dopiero na 3 roku mielismy ..

    J.

  • 142. Data: 2010-03-29 11:55:48
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Nie wiem, ale na 3 letnich studiach to by nie starczylo czasu na nic,
    > poza podstawami podstaw. Musialbym w indeks spojrzec, ale "uklady
    > elektroniczne" to chyba dopiero na 3 roku mielismy ..

    Akurat to się nie zmieniło. Gdy pracowałem na PG to głównie prowadziłem
    zajęcia z "układów elektronicznych" na 3 roku.
    P.G.

  • 143. Data: 2010-03-29 17:05:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 13:55:48 +0200, Piotr Gałka wrote:

    >Akurat to się nie zmieniło. Gdy pracowałem na PG to głównie prowadziłem
    >zajęcia z "układów elektronicznych" na 3 roku.

    Ale to byly studia 5-letnie ?

    A teraz sobie wyobraz ze wypuszczasz inzyniera elektronika ktory ma za
    soba tylko jeden semestr "ukladow", bo w kolejnym to przeciez "prace
    pisze".

    J.

  • 144. Data: 2010-03-30 07:31:47
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ale to byly studia 5-letnie ?

    Tak.

    > A teraz sobie wyobraz ze wypuszczasz inzyniera elektronika ktory ma za
    > soba tylko jeden semestr "ukladow", bo w kolejnym to przeciez "prace
    > pisze".

    No tak. To musieli z tego i owego zrezygnować.
    Jeśli obcięto podstawy matematyczne i fizyczne to w połączeniu z
    systematycznym obniżaniem poziomu w szkołach ....

    P.G.
    P.S.
    Widziałem niedawno jakiś przykładowy test z fizyki do gimnazjum - rozbawiło
    mnie pierwsze pytanie:
    W którym zestawie (A,B,C,D) nazwy wszystkich wymienionych pierwiastków
    pochodzą od nazw państw.