  • Data: 2017-02-23 14:42:23
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e0be2271-af35-4e38-9cba-0534e167899d@go
    oglegroups.com...
    >--Tylko ze moze sie skonczyc jak z Zeraniem - juz tam Merkel zadba,
    >zeby niemieckiego Opla kupili, a Gliwice zostana przy GM.
    >ciekawy scenariusz ale raczej nierealny :-)

    Czy taki nierealny ... z Zeraniem przeciez tak wlasnie bylo.

    >Brytyjczycy też się obawiają, że jeśli PSA przejmie Opla, to szukając
    >oszczędności, Francuzi mogą ograniczyć działalność brytyjskich fabryk
    >aut Opel/Vauxhall. >Teraz w Wielkiej Brytanii GM zatrudnia ok. 4,5
    >tys. osób.
    >ja widze to tak ze PSA konczy wspolprace z Angolami (chcieli Brexit
    >to maja)

    Byc moze, ale bardziej widze, ze jak May da, to sie da :-)

    Brytyjski rynek nie jest moze duzy - ale to ciagle rynek.
    I zarobic sie na nim da, tylko trzeba dobre cla wynegocjowac :-)

    >i robi redukcje w Niemczech np 6 tys. osob, Gliwice robia dalej a dla
    >pewnosci wznawiamy negocjacje w sprawie karakanow :-)

    I tu jest ta niepewnosc - Gliwice prawdopodobnie zysk przynosza, ale
    moze w Rumunii przynosilby wiekszy :-)

    A przy kolejnej zmianie modelu ... koszty robotnikow mniej istotne, bo
    robotow coraz wiecej ?

    >PS Minister gospodarki Francji o fabrykach Opla: ,,Najważniejsze jest
    >zatrudnienie"
    >i to jest wlasciwe podejscie do tematu

    Ale mial na mysli zatrudnienie we Francji :-)

    J.