  • 131. Data: 2012-04-11 17:58:56
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 13:41, kamil pisze:
    > Powiedz, który zakaz ciebie unieszczęśliwia?

    Pierwszy z brzegu - pasy bezpieczeństwa. Jestem "słusznej postury" pasy
    powodują u mnie dyskomfort, nie mogę skupić się na prowadzeniu a
    zdenerwowany kierowca to niebezpieczny kierowca.
    Wiem zaraz dostanę wykład o tym że badania, że statystyka... że to dla
    mojego dobra... że mogę wypaść przez przednią szybę i trafić kogoś w
    głowę. Hłe Hłe Hłe.

    Pomyśl trochę to jest tak samo głupie jak z komórkami, paleniem, rozmową
    z teściową, pełnym pęcherzem, czy obowiązkowymi kaskami dla pieszych ...
    Państwo nie powinno zajmować się takimi bzdurami, zwłaszcza że i tak
    nigdy nie osiągnie zamierzonego efektu.
    Po co dzielnie walczyć ze sztucznie stworzonymi problemami.
    Może lepiej zająć się edukacją czy nauką.

    PS. Na opracowanie maszynek do golenia mach3 wydano tyle co państwo
    polskie na naukę przez cały rok.
    Takich faktów jakoś nikt nie nagłaśnia. "organy" się tylko chwalą nowym
    paragrafem, taryfikatorem czy ilością zatrzymanych rowerzystów.
    Co trzeba mieć w głowie żeby nie dostrzegać tego idiotyzmu?

  • 132. Data: 2012-04-11 18:07:28
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-11 17:58, z pisze:

> [...]
    > Wiem zaraz dostanę wykład o tym że badania, że statystyka... że to dla
    > mojego dobra... że mogę wypaść przez przednią szybę i trafić kogoś w

    zgadzam się. Ja pasy zapinam, ale nie przeszkadza mi że nie przeżyjesz
    bo ich nie zapinasz. Tak samo jak nie przeszkadza mi że ktoś jedzie na
    motocyklu bez kasku albo w samym krótkim rękawku, choć oprócz kasku nic
    nie jest wymagane

    > Pomyśl trochę to jest tak samo głupie jak z komórkami,

    ktoś zaraz napisze że zmniejsza to ilość wypadków, ja mam słuchawkę BT i
    dekoncentracja w czasie rozmowy jest taka sama jak przez sam telefon

    > pełnym pęcherzem,

    noo, z tym to jest problem, a te stacje benzynowe to zawsze wtedy po
    lewej stronie wybudowane i się zajeżdżać nie chce ;P

    > Państwo nie powinno zajmować się takimi bzdurami, zwłaszcza że i tak
    > nigdy nie osiągnie zamierzonego efektu.

    tylko na czym wtedy zarabiać?...
    to tak jak mandat za 70km/h w terenie zabudowanym z ogromną
    widocznością, gdzie żeby wyskoczyć wprost pod nadjeżdżające auto trzeba
    przejść rów i 30-metrowy pas zieleni. Albo mandat za jazdę 180km/h
    autostradą, bo może jakiś olej być rozlany albo debil z prawego pasa
    specjalnie we mnie wjedzie (bo jak nie zrobi tego specjalnie w ostatniej
    chwili to zdążę zwolnić do jego prędkości)

    Lukasz

  • 133. Data: 2012-04-11 18:22:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 03:39 PM, kamil wrote:

    > Czy jesteś przeciwny ograniczaniu emisji spalin i wprowadzaniu kolejnych
    > norm euro?

    Ja jestem za, pod jednym warunkiem, niech to będzie w zgodzie z postępem
    technologicznym. A nie junia powie to producenci robią fuszere i później
    są samochody z pierdolącymi się wiecznie filtrami cząstek stałych. Gdyby
    to działało a katalizatory nie kosztowały fortuny to by ludzie nie wycinali.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 134. Data: 2012-04-11 19:38:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 09:50:23 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > A Ty podpierdoliłeś kierowcę i
    > przysłali sześciu najlepszych wywiadowców helikopterem. Jak nie umiesz zmyślać
    > to nic nie pisz bo pierdolisz głupoty.

    Jak ktoś cię kiedyś polubi, też może będziesz miał znajomych policjantów.

    AK

  • 135. Data: 2012-04-11 21:04:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jakub Witkowski w <news:jm3hi5$5md$1@news2.ipartners.pl>:

    > Na to samo OC nie pomoże. Potrzebne są jeszcze numery rejestracyjne.

    Nie rower poturbował, tylko kolarz, i pewnie był pijany a jak pijany to
    rower ukradł, bo każdy pijak to złodziej...

    > Ewentualnie można zwolnić z obowiązku trzykołowe rowerki dziecięce. Na razie.

    Rowerki dziecięce czemu są winne?
    A gdyby tak kolarzy szczepić (może być od maleńkości) -- ot jakiś chip, do
    tego systemy viaSzprycha...

    --
    Tomasz Nycz

  • 136. Data: 2012-04-11 21:11:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lukasz,

    Wednesday, April 11, 2012, 6:07:28 PM, you wrote:

> [...]
    > bo ich nie zapinasz. Tak samo jak nie przeszkadza mi że ktoś jedzie na
    > motocyklu bez kasku albo w samym krótkim rękawku, choć oprócz kasku nic

    Ale mi przeszkadza jak przeżyje i będzie wymagał przez kilkadziesiąt
    lat opieki z mojej (podwójnej - z etatu i działalności) składki
    zdrowotnej.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 137. Data: 2012-04-11 21:56:59
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-04-10 21:55, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Ja natomiast mam doświadczenie takie, że wystarczy mała prędkość i lekko
    > otwarte okno, aby cały dym wyleciał za kabinę :) Palę sporo w
    > samochodzie, ale w ten sposób paląc nikt jeszcze nie wyczuł, że palę w
    > samochodzie.
    >
    > Niestety to działa tylko podczas jazdy. Wystarczy stanąć na chwilę i już
    > dym zostaje w kabinie :)

    a gówno ;)
    Tez tak mówiłem/pisałem, nawet zachwycając się aerodynamiką kabiny audi
    - że wszystko leci na zewnątrz jak tu się uchyli i tam się uchyli....
    A potem przestałem spalać papierosy i zacząłem e-papierosa używać.
    Prawie trzy lata po "konwersji" - w samochodzie wciąż śmierdzi fajami ;)

  • 138. Data: 2012-04-11 22:03:29
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-04-10 22:29, megrims pisze:

    > Widziałem ostatnio taką jedną kurwę, która jechała jakimś X3, kaszkajem
    > i innym cipowozem. Na prawym foteliku miała dziecko takie zupełnie małe.
    > Nie miało roku. I jednocześnie gadała przez komórę i paliła papierosa.
    > Oczywiście ta Pani odwalona jak słupek przy drodze. Pełen makijaż,
    > zrobiona fryzura, solarium i futerko. Nie wierzyłem własnym oczom.
    >
    > Niewiele brakowało, a bym ją stamtąd wyciągnął i natrzaskał w durny
    > łeb.

    Zdarza mi się czasem w korku (często sobie kilka/naście minut na
    Grunwaldzkiej jadę wolniej niż pieszy po chodniku - odcinek
    malwowa-przejazd) otrąbić takie pipy obydwu płci z naprzeciwka i
    nakłonić do otwarcia okna.. I głośno pytam: "jak bardzo nienawidzisz
    swojego _bachora_?" albo "młodemu też szluga smakuje?" Kiep zawsze
    ląduje za oknem. A że zapali następnego, jak zniknie z mojego pola
    widzenia..? ;-/

  • 139. Data: 2012-04-11 22:31:08
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> napisał(a):

    > Jak ktoś cię kiedyś polubi, też może będziesz miał znajomych policjantów.
    >
    > AK
    Wymyśl coś jeszcze, tylko nie przesadź. Mam zajada i mnie boli jak się śmieję.

  • 140. Data: 2012-04-11 22:41:57
    Od: z <z...@g...pl>

    > Ale mi przeszkadza jak przeżyje i będzie wymagał przez kilkadziesiąt
    > lat opieki z mojej (podwójnej - z etatu i działalności) składki
    > zdrowotnej.

    Bredzenie
    A jeśli wcześniej przez 30 lat płacił składki, cieszył się dobrym zdrowiem.
    A jeśli wyszedł na ulicę i spadła mu cegła na głowę i do końca życia
    będzie korzystał ze składek.
    Albo państwo będzie go już miało z głowy bo porwało go UFO.
    Albo dzięki nie zapięciu pasów uratował życie i zdrowie.
    Gdzie jest wróżka? :-)
    W ten sposób można uzasadnić każdą bzdurę - Zakaz palenia też