  • 1. Data: 2014-12-09 12:32:58
    Temat: Panel czołowy urządzenia
    Od: Bool <n...@n...com>

    Temat trochę z pogranicza elektroniki ;)
    Mam urządzenie które posiada przeźroczysty panel i chciałbym umieścić pod tym panelem
    drukowany
    opis. Na myśl mi przychodzi wydruk na jakimś materiale samoprzylepnym, tak aby klej
    był od strony
    wydruku. Mogę zlecić gdzieś coś takiego? A może macie jakieś inne pomysły?
    Zaznaczę że to nie może być hobbystyczne wykonanie, produkt musi wyglądać
    profesjonalnie.

  • 2. Data: 2014-12-09 12:41:36
    Temat: Re: Panel czołowy urządzenia
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Tue, 9 Dec 2014, Bool wrote:

> [...]
    > takiego? A może macie jakieś inne pomysły?
    > Zaznaczę że to nie może być hobbystyczne wykonanie, produkt musi wyglądać

    Jak profesjonalnie, to nadruk bezpośrednio na panelu przy pomocy
    sitodruku.
    Z naklejką może Ci się nie udać nakleić tego tak, żeby nie zostały żadne
    bąbelki i paprochy pod klejem, a to wygląda wtedy średnio. Już lepiej w
    takiej sytuacji zrobić zwykły wydruk kolorowy na drukarce laserowej (lub
    lepiej na ksero) i docisnąć czymś od spodu.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 3. Data: 2014-12-09 12:55:06
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.12.2014 um 12:41 schrieb Marek Wodzinski:

> [...]
    > takiej sytuacji zrobić zwykły wydruk kolorowy na drukarce laserowej (lub
    > lepiej na ksero) i docisnąć czymś od spodu.

    Ustrojstwo niestety nieosiągalne, ale takowy panel zrobiłem w wyżej
    wymieniony sposób. Płyta czołowa składała się z sandwicza plexi,
    metalizowana folia, plexi. Na metalizowanej folii dałem nadruk drukarką
    laserową (kolor), tylko trzeba podwyższyć temperaturę bębna (drivery do
    naszej HP mają takową opcję). Wyglądało jak fabryka ;-).
    Są też folie przezroczyste, w twoim przypadku może lepsze. Ja wycinałem
    otwory skalpelem przez szablon.

    Waldek

  • 4. Data: 2014-12-09 12:57:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/kalka-techniczna-a2-90-g-m2-25-ark
    uszy-okazja-i4836127471.html

    ;o)))))))))))))))))

  • 5. Data: 2014-12-09 14:02:15
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-09 12:57, platformowe głupki pisze:
    > http://allegro.pl/kalka-techniczna-a2-90-g-m2-25-ark
    uszy-okazja-i4836127471.html

    > ;o)))))))))))))))))
    to jeszcze napisz platformowy głupku co w tej aukcji jest śmiesznego?

  • 6. Data: 2014-12-09 14:17:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2014-12-09 14:02, Jawi pisze:
    uszy-okazja-i4836127471.html

    > to jeszcze napisz platformowy głupku co w tej aukcji jest śmiesznego?

    to musiałbyś najpierw postudiować angielskie dżołki w wolnej europie...
    bo tak to eu-intelektu Ci może zbraknąć...

  • 7. Data: 2014-12-09 15:45:17
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 12:33:57 UTC+1 użytkownik Bool napisał:
> [...]
    > Zaznaczę że to nie może być hobbystyczne wykonanie, produkt musi wyglądać

    Rezygnujesz z pleksi. Nadruk na papierze samoprzylepnym. Przy przyklejaniu papieru
    nie robią się pęcherzyki powietrza. Na to samoprzylepna folia poliwęglanowa. Jest
    super przezroczysta i trudna do zarysowania. Tylko trzeba dobrze przycisnąć żeby klej
    wszędzie złapał. Zamiast foli samoprzylepnej można zalaminować taki papier
    samoprzylepny z wydrukiem.

  • 8. Data: 2014-12-09 17:13:46
    Od: d...@g...com

    użytkownik Bool napisał:

    > wydruku. Mogę zlecić gdzieś coś takiego?

    Mozna, jak ma byc nieprzezroczyste to jako podklad
    popros farbe srebrna bo moga sie nie domyslic.

    Wytlumacz tez o co ci chodzi, abys nie dostal w negatywie.

    Dwustronne naklejki np. autobusach widzial?

  • 9. Data: 2014-12-09 20:13:18
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-09 o 12:32, Bool pisze:

    > Zaznaczę że to nie może być hobbystyczne wykonanie, produkt musi
    > wyglądać profesjonalnie.

    Jak profesjonalnie to tylko zlecenie na zewnątrz.
    Są firmy które specjalizują się w foliach frontowych. My do swoich
    urządzeń zwykle robimy tutaj http://www.keypol.zgora.pl, firmę prowadzi
    bardzo miła pani :D
    We frontach stosujemy folię poliestrową, nadruk sitodrukiem jest od
    strony kleju, tak że nic się nie zetrze. Klej bardzo dobrze trzyma, na
    tysiące urządzeń jeszcze żaden front sam nie odpadł.
    Możliwe są przetłoczenia na przyciski, przeźroczyste okienka na
    wyświetlacze i LEDy słowem pełna profeska.