    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pani lat 30-40, trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie
    Date: Mon, 6 Jan 2014 18:55:06 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    <la7oug$a40$1@mx1.internetia.pl> <la8r9q$qfd$1@node1.news.atman.pl>
    <labmef$ave$1@news.dialog.net.pl> <lae0h8$ve$4@node2.news.atman.pl>
    <52ca8f63$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <718qhu7400v3.1ubwt4rvwprtz$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <by3mj62a0pzb$.j0q3fqsfm8l7.dlg@40tude.net>
    <5...@p...pl.invalid>
    <zpin32t87hlj.1fnqikjqybnpt$.dlg@40tude.net>

    Hello J.F.,

    > Tylko tyle ? Owczesne place wystarczaly na zywnosc (a jednak podwyzki
    > pare razy wywolywaly strajki), na mieszkanie, na telewizor, na
    > ubranie, a niektorym nawet na samochod.
    > A w tym momencie to chyba jednak znacznie wiecej niz $60.

    Nie - mieliśmy chore, ręcznie regulowane ceny. Wiele cen było
    sztucznie zaniżonych. A wiele bliskie realnych.

    > No coz, pare razy narod probowal, komunisci zawsze okazywali sie
    > lepiej uzbrojeni.

    Ale Balcerowicz nas urynkowił bez broni.

    > Ten kryzys to i zagranice dotknal. Mlodziez emigruje masowo od 2004.

    Bo w 2004 otwarto granice. To ledwie niecałe 10 lat temu/

    > Grzywne im, rownie wysoka
    > http://ipn.gov.pl/wydzial-prasowy/komunikaty/sad-w-s
    zczecinie-skazal-gen.-jaroslawa-w.-b.-komendanta-woj
    ewodzkiego-mo-w-szczecinie-oraz-jego-zastepce-do-spr
    aw-sb-stefana-j.-za-bezprawne-pozbawienie-wolnosci-k
    ilkudziesieciu-osob-internowanych-po-wprowadzeniu-st
    anu-wojennego-w-polsce
    > A w slad za tym ida odszkodowania dla bezprawnie internowanych. W
    > calym kraju.

    Mam żądać odszkodowania od wolnej ojczyzny za to, że mnie gnębiła jej
    poprzedniczka? Jakoś mi się po te 25000 srebrników nie śpieszy. Mimo
    tego, że przyznawane to jest niemal automatycznie.

    --
    Best regards,
    RoMan