    From: Tata <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parking
    Date: Mon, 30 Dec 2013 21:58:28 +0100

    W dniu 2013-12-30 21:25, Hybki pisze:
    > W dniu 2013-12-30 20:33, Tata pisze:
    >
    > Zasada podstawowa, nie widzę - nie jadę

    Przecież widziałem, ale umiejscowienie słupka uważam z nie prawidłowe, w
    znacznym stopniu utrudniające manewr skrętu w prawo. Słupek można
    przesunąć w prawo, a znak zamocować na ramieniu.

    > płacąc pozbyłeś się wątpliwego kłopotu
    > Można było:
    > - utargować się do 50zł
    > - naprawić słupek za pomocą superglu i wyczyścić ślady gumy.

    "Propozycja" zapłaty w podanej wysokości była nie do odrzucenia, albo
    gotówka albo z ubezpieczenia, jak nie to wołamy policję. Superglue było
    zbędne, powstały tylko 2 nieznaczne (po ok pół centymetra głębokości)
    wgniecenia plastyku, słupek stał jak poprzednio w tym samym miejscu,
    brak jakichkolwiek śladów na błotniku, nawet brud na lakierze się nie
    starł, o czyszczeniu śladów gumy nie było możliwości rozmowy. Najechałem
    tylko oponą, plastykowa sześciokątna podstawa ma trochę większą
    średnicę. Poza podstawą osłona słupka nie była dotknięta.

    > A jak by krzyknęli 475 pln też byś zapłacił?

    ???

    Z poważaniem
    MJ