  • Data: 2016-10-22 22:32:15
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    >:)
    > Powiedziałem grzecznie, ze minute wracam i poszedłem.
    > Mowie, ze babka chciała sie pokłócic dla samej kłotni wiec nie było
    > sensu dyskutowac.
    > ---
    > Co za debilne wnioski. Jeśli kobieta jest właścicielką to po prostu
    > zwraca się do Ciebie o zaniechanie naruszania jej prawa.

    Pomijajac kwestie tego, ze w niczym jej nie przeszkadzałem, nic jej nie
    zrobiłem i po minucie odjechałem to:
    skąd mam wiedziec, ze to nie była jakas wariatka?
    Jak tobie ktos kaze przestawić auto to to robisz, bez weryfikacji czy ten
    ktos ma prawo zgłaszac do ciebie takie żadanie?
    ---
    Spoko, nie wystarczy, że chce się kłócić, jeszcze wariatką jest :-)