  • 1. Data: 2016-10-22 16:29:19
    Temat: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dom jednorodzinny, opłotowana posesja.
    Parkuje przed takim domem na ulicy/chodniku.
    Wychodzi włascicielka i twierdzi, ze chodnik to czesc jej posesji i ze mam
    przeparkowac auto.

    Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
    Miała rację?

  • 2. Data: 2016-10-22 16:45:07
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 22 Oct 2016 14:29:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > przeparkowac auto.
    >
    > Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.

    Jeśli jest to strefa ruchu/strefa zamieszkania to dozwolone parkowanie
    reguluje PoRD.

    Co do żądania opuszczenia terenu przez właściciela, to z mojej wiedzy
    wynika, że dotyczy tylko terenu ogrodzonego.

    To żę chodnik a nawet jezdnia należy do nieruchomości to jak najbardziej
    możliwe i zdarza się.

  • 3. Data: 2016-10-22 18:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    > wynika, że dotyczy tylko terenu ogrodzonego.
    >
    > To żę chodnik a nawet jezdnia należy do nieruchomości to jak

    Rozumiem, czyli miałem prawo parkować a panna po prostu chciała sie
    przepierdzielić.
    Tak sadzilem, zwłaszcza, ze od poczatku mówiłem jej ze bede parkował około
    1 minuty :)

  • 4. Data: 2016-10-22 18:14:40
    Od: tintin <n...@o...com>

    > Rozumiem, czyli miałem prawo parkować a panna po prostu chciała sie
    > przepierdzielić.
    > Tak sadzilem, zwłaszcza, ze od poczatku mówiłem jej ze bede parkował około
    > 1 minuty :)

    najbardziej w temacie:)
    https://www.youtube.com/watch?v=7JAJSDpqXPY

  • 5. Data: 2016-10-22 18:36:34
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2016 14:29:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
    > Miała rację?

    Gówno miała, nie rację. To, że ma obowiązek odśnieżać ten chodnik, nie daje
    jej żadnych praw! Jeżeli to jej teren, to niech go ogrodzi, albo spada na
    szczaw.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2016-10-22 19:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tintin n...@o...com ...

    > najbardziej w temacie:)
    > https://www.youtube.com/watch?v=7JAJSDpqXPY

    Chyba nie złapałem podobienstwa. Mozesz wyjasnic?

  • 7. Data: 2016-10-22 19:10:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    przepierdzielić.
    Tak sadzilem, zwłaszcza, ze od poczatku mówiłem jej ze bede parkował około
    ---
    Nie, nie miałeś prawa parkować. Jest tylko kwestia jakie środki mogła w
    stosunku do Ciebie użyć. Na ogrodzonym po prostu musiałbyś się zwinąć a tak
    możesz zaczekać aż Cię pozwie.

  • 8. Data: 2016-10-22 19:12:44
    Od: p...@g...com

    Nie potrzeba ogrodzenia ale teren prywatny powinien być oznakowany żeby uniknąć
    nieporozumień jeśli np auto odjedzie na lawecie ... no i kwestia formalna jak panna
    udowodni ze to faktycznie jej teren :-)

  • 9. Data: 2016-10-22 19:19:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Dom jednorodzinny, opłotowana posesja. Parkuje przed takim domem
    > na ulicy/chodniku. Wychodzi włascicielka i twierdzi, ze chodnik to
    > czesc jej posesji i ze mam przeparkowac auto.

    Jeśli przyjadę po 20oo i nie ma miejsc to parkuje pod pałacami całym
    samochodem lub tylko prawymi kołami i nikt na razie się nie przywalił.
    A towarzystwo szemrane. Ale czasem przyjeżdzają do nich goście
    z Polski A i stawiają na naszych zatokach więc też moglibyśmy się
    przyczepić. Bardziej myślę o idących chodnikiem, że porysują bok albo
    urwa lusterko.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2016-10-22 19:19:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "P.B."

> [...]

    jej żadnych praw! Jeżeli to jej teren, to niech go ogrodzi, albo spada na
    No nie, jeśli faktycznie jest właścicielką to ma szereg praw i wcale nie
    musi terenu grodzić by z nich skorzystać. Trochę bardziej zainteresuj się
    tematem.