  • Data: 2016-10-23 22:01:05
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Albo ew. właścicielka z informacją - tyle że ta opcja Tobie nie
    > odpowiadała....

    Ale skad ja mam wiedziec ze to włascicielka.
    Jak wisi tablika, jest na niej jakas informacja to mozna załozyć, że
    informacja jest stała i warto ja weryfikowac.

    Jak przychodzi ktos i cos mowi to dzis moze powiedziec, ze chodnik jest jej
    a jutro ze jest angielska królowa :)

    > Nie rozumiem, czyli też zakładasz, że linie są źle wrysowane?

    Nie wiem po co miałyby być te dodatkowe działki przy ulicy.
    Mama w tym temacie mała wiedze, wiec trudno mi robić jakiekolwiek
    założenia/