  • Data: 2016-05-14 10:49:33
    Temat: Re: Parowanie wartości w okienku pamięci
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, May 14, 2016 at 9:56:00 AM UTC+2, Borneq wrote:

    > Jak jest posortowane, mogę porównać liniowo,
    > zobacz:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.lang
    .delphi/kfPnu1e8UqQ

    > a haszy tutaj nie za bardzo rozumiem

    To co piszesz o porównaniu liniowym, to chyba w ogóle najlepsza metoda, ale
    ma wady: można to zrobić:
    1) tylko na jednym kluczu
    2) po wstawieniu danych, trzeba średnio 0.5*N danych przesunąć
    3) przed operacją trzeba posortować.

    Coś pisałeś, że masz wiele kluczy. Możesz sortować po każdym
    kluczu i po każdym sortowaniu zrobić kolejne złączenie.