  • Data: 2011-05-04 13:26:54
    Temat: Re: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-03 00:27, Tadek pisze:
    > Powitać w tę pniękną noc.

    Tadek. Zawsze można przestać czytać konkretnego nadawcę.
    Biorąc pod uwagę ogólny poziom wypowiedzi w internecie, nie należy się
    spodziewać, że precle, to będzie jakaś bezludna wyspa.
    Dla mnie problemem, nie jest to, że taki czy inny sposób wysławiania,
    pojawia się tutaj, ale to, że jest on tak bardzo tolerowany. Coś co
    przed kilkoma laty byłoby nie do pomyślenia dzisiaj jest chlebem
    powszednim. Dlatego też tak dużo ludzi sobie stąd poszło. A szkoda.
    Może to jest znak czasów. Dinozaury muszą powymierać :).

    A wracając do meritum. Nie wiem dlaczego, ale też uczyłem moją córkę
    wsiadania z lewej strony. Może dlatego, żeby właśnie nabrała
    przyzwyczajeń jak już sama będzie powozić. A co do samego wsiadania, to
    już wszystko zostało napisane: lewa noga na podnóżek, dźwignięcie się i
    przełożenie nogi na lewą stronę. Z ziemi nie da się tego zrobić.
    Oczywiście podobnie jak Zbigi, nie dopuszczam, do wsiadania pasażera na
    motocykl, bez wyraźnego polecenia od kierowcy. Pasażer też nie powinien
    chybotać się na tym podnóżku, ani też jakoś specjalnie pochylać w lewo
    czy prawo. Wymaga to tylko chwili treningu i wchodzi w krew.

    pozdr.
    Mystik