  • 1. Data: 2011-04-30 09:28:20
    Temat: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Macie opracowany jakiś system?
    W naszym przypadku małżonka wsiada
    pierwsza za kierownicę,moto na
    bocznej podpórce,następnie ja przed
    kobitę,przejmuję moto na swoje nogi a
    pasażerka wędruje do tyłu na swoją
    część kanapy.Zsiadanie równie
    skomplikowane...Proszę o
    podpowiedz,motocykl Suzuki
    1250sa,więc siedzenie pasażera
    wysoko. dzięki.

  • 2. Data: 2011-04-30 10:40:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 09:28:20 +0000 osobnik zwany km wystukał:

    > Macie opracowany jakiś system?
    > W naszym przypadku małżonka wsiada
    > pierwsza za kierownicę,

    a to plecak nie ma własnych podnóżków?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-04-30 14:43:37
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik " km" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Macie opracowany jakiś system?
> [...]
    Ale po co ta cala kamasutra???
    Malzonka nie moze wsiasc normalnie?
    Jest jakos specyficznie zbudowana lub
    niepelnosprawna?
    No nie wiem skad macie problem.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2011-04-30 15:03:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 11:28:20 +0200, km <b...@g...pl> wrote:

    > Macie opracowany jakiś system?

    Tak, wsiadam, stawiam motocykl do pionu, pasażer/ka wsiada, koniec. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2011-04-30 17:49:05
    Od: " km" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał(a):

    > Tak, wsiadam, stawiam motocykl do pionu, pasaĹźer/ka wsiada, koniec. :-)

    Czyli coś źle robimy z żoną,dobrze że dzieci udało nam się machnąć :)

  • 6. Data: 2011-04-30 20:25:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    km pisze:
    > Czyli coś źle robimy z żoną,dobrze że dzieci udało nam się machnąć :)

    Normalnie szacun. Prawidłowy stosunek do siebie :) Kiedy idziemy na piwo?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-04-30 22:49:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 4/30/2011 4:28 AM, km wrote:
    > Macie opracowany jakiś system?
> [...]

    Czy kolega byl na kursie prawa jazdy lub przynajmniej jakas ksiazke o
    jezdzie na motocyklu przeczytal? Najpierw zawsze wsiada kierowca, a
    potem pasażer.

    Pozdr.
    Pete

  • 8. Data: 2011-05-01 07:16:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 30 Apr 2011 09:28:20 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za km
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Macie opracowany jakiś system?

    Wsiadasz na motocykl, stawiasz go do pionu. Pasazer natomiast stoi z
    prawej stony motocykla i stawia prawa noge na prawym podnozku, nastepnie
    staje na tej jednej nodze i przeklada bez problemu lewa noge na druga
    strone motocykla i siada. Proste i wygodne nawet z trzema kuframi :)

    Powodzenia.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2011-05-01 09:06:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Klimek pisze:
> [...]
    podnozku, nastepnie
    > staje na tej jednej nodze i przeklada bez problemu lewa noge na druga

    A dlaczego z prawej a nie z lewej? Po co się uczyć złych nawyków?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2011-05-01 11:06:01
    Od: " km" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał(a):

> [...]
    > staje na tej jednej nodze i przeklada bez problemu lewa noge na druga
    > strone motocykla i siada. Proste i wygodne nawet z trzema kuframi :)

    Dziękuję,o to chodziło.Lepiej zapytać i wstydzić się chwilę niż
    nie wiedzieć i wstydzić się całe życie.
    Jestem starym wróblem motocyklowym,nie mam kompleksów.
    po prostu nie jezdziłem w takiej konfiguracji-a teraz będę.
    Spodziewałem się przemądrzałych odpowiedzi i nie zawiodłem się...
    tak już musi być.