  • Data: 2019-05-16 19:09:07
    Temat: Re: Pasek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 09:58:44 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tu nie o ujme chodzi, tylko o predkosc.
    > Jedzie taka pyrkawka, i spowalnia.
    > Zdejmijcie sobie ogranicznik, to nie bedzie problemow :-P

    Ogranicznik mam w nogach :)
    Podniesiony na tyle ile moge ;)

    > A potem jeszcze wyprzedzisz z duzym trudem, trafisz na czerwone, a tu
    > cie taki omija ... bez zapasu odleglosci :-)

    > Trzeba sie dac wyprzedzic na skrzyzowaniu, tam wiecej miejsca.
    >
    > Albo szybciej jechac i w ogole nie bedzie problemu :-)

    Generalnie to staram sie sciezkami jezdzic albo chodnikiem.
    W ten sposob sie unika wiekszosci problematycznych sytuacji.
    Ale nie zawsze sie da.

    Ale co ciekawe, najlepsze rezultaty mam kiedy do kazdego odcinka wybieram najlepsza
    strategie.
    Sa miejsca gdzie spokojnie mozna po ulicy jechac i nikt nie wyprzedza na gazete albo
    strumien samochodow jest na tyle spokojny ze jazda po drodze nie jest stresujaca.

    Sa miejsca gdzie lepiej jechac chodnikiem, i sa miejsca gdzie warto nadlozyc drogi i
    jechac sciezka bo na niej nie ma skrzyzowan.

    W efekcie nie mozna dac jednoznacznej rekomendacji ze lepiej robic tak a nie inaczej.
    Taki urok rowerowca, nie tylko w Polsce...