  • 1. Data: 2015-03-16 03:20:23
    Temat: Pasta lutownicza ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Potrzebuje kupić dobrą pastę lutowniczą, tak z pół kilo.
    Ołowiową, no clean. Najchętniej AMTECH albo KOKI.
    Macie pojęcie , gdzie by to w miarę rozsądnie kupić ? W dodatku szybko
    potrzebuję, do końca tygodnia najdalej.

    TME ma ceny z kosmosu, a w magazynie pustki. Farnell najtaniej 300 zł
    netto/500g w dodatku marka jakaś nie znana mi...

    Wynalazków w rodzaju EASY PRINT się boję.
    Ktoś tego używał ? ;

    http://www.tme.eu/pl/details/esn62pb36ag_250/spoiwa-
    lutownicze-pasty/ag-termopasty/#

  • 2. Data: 2015-03-16 03:48:04
    Temat: Re: Pasta lutownicza ?
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 03:20:38 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > netto/500g w dodatku marka jakaś nie znana mi...
    >
    > Wynalazków w rodzaju EASY PRINT się boję.

    Widzę że też jesteś nocny marek :)
    Dystrybutorem KOKI jest PBTechnik:
    pbtechnik.com.pl lub ich krewny semicon.com.pl
    Nie sugeruj się ich sklepami internetowymi - trzeba dzwonić.
    Kupuje u nich KOKI i jest najtaniej.
    Jak tam flashowanie pieca?
    2m

  • 3. Data: 2015-03-16 03:54:58
    Od: 2m <m...@g...com>

    Albo kup tutaj wprawdzie przeterminowana ale przeterminowane KOKI jest do przyjęcia.
    http://www.ebay.com/itm/Solder-Paste-Soldering-Tin-S
    n62Pb36Ag2-2-Silver-10-Flux-500g-KOKI-1LB-/201183542
    889

  • 4. Data: 2015-03-16 04:56:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Widzę że też jesteś nocny marek :)

    Zazwyczaj przed 3-cią do domu nie idę. Ale też i do rana siedzę nieraz.
    A potem do południa "budzikom śmierć" :)

    > Dystrybutorem KOKI jest PBTechnik:
    > pbtechnik.com.pl lub ich krewny semicon.com.pl
    > Nie sugeruj się ich sklepami internetowymi - trzeba dzwonić.

    super, dzięki.

    > Jak tam flashowanie pieca?

    Wczoraj się zatrzymałem na robieniu USB<>RS232 3.3V, postanowiłem dać
    ten interfejs na stałe i zrobić gniazdo USB w obudowie.
    Ale musiałem to odstawić, i wyciągnąłem mój stary piecyk, no i musiałem
    na nim lutować, bo mam ciśnienie terminowe. No i przez najbliższe dni to
    ewentualnie jak mi się uda coś pogrzebać "w przerwach" , to będę
    relacjonować na bieżąco.

    Jakoś tam powoli pokonamy chińską bezmyśl techniczną :)

  • 5. Data: 2015-03-16 11:11:38
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Zazwyczaj przed 3-cią do domu nie idę. Ale też i do rana siedzę nieraz.
    > A potem do południa "budzikom śmierć" :)

    A potem o 8 rano dzwoni ci jakaś pizda z reklamą... Jak mnie dzis rano. Od
    razu rzuciłem w słuchawkę "proszę już do nas nie dzwonić" i się wyłączyłem.
    Ale pewnie zadzwoni, jak znam życie, chyba muszę zjebać. Nie wiem, czy baba
    jest świadoma, że mam CID na stacjonarce. Numer 61 627 99 00.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

    PS czytam grupę, tylko sie nie udzielam.

  • 6. Data: 2015-03-16 12:24:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-16 o 03:20, sundayman pisze:
> [...]
    > netto/500g w dodatku marka jakaś nie znana mi...
    >
    > Wynalazków w rodzaju EASY PRINT się boję.

    Użyłem Easy Print i słusznie, że się boisz. Konsystencja ciasta
    zrobionego z mąki kukurydzianej i wody. Kompletny brak lepkości.
    Fatalnie się nakłada przez szablon, elementy się do niej nie kleją.
    Kupiłem KOKI i jest nieporównywalnie lepsza.
    Co do cen, to te w TME są od 320 (Amtech). Różnica między 300 (Farnell)
    a 320 (TME) nie jest jakaś kosmiczna.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2015-03-16 14:05:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Mario"
    > zrobionego z mąki kukurydzianej i wody.

    Cicz nieniutonowska. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2015-03-16 14:30:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyłączyłem. Ale pewnie zadzwoni, jak znam życie, chyba muszę zjebać. Nie
    > wiem, czy baba jest świadoma, że mam CID na stacjonarce. Numer 61 627 99

    Święte słowa. Ja przeważnie nie odbieram o tej porze.
    Dziś np. o 9 dzwonił numer 531 683 654.

    http://nie-dzwon.pl/numer/531683654
    No to ominęła mnie "nagroda" :)

    To jest już jakaś tragedia z tymi telefonicznymi naciągaczami.
    Jak nie na "książki dla dzieci", to "obowiązkowe szkolenia" albo
    cokolwiek innego. Ciekawe, jak wielu matołów daje się naciągnąć
    na te pierdoły, że im się chce i opłaca to robić ?

  • 9. Data: 2015-03-16 14:33:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Użyłem Easy Print i słusznie, że się boisz. Konsystencja ciasta
    > zrobionego z mąki kukurydzianej i wody. Kompletny brak lepkości.
    > Fatalnie się nakłada przez szablon, elementy się do niej nie kleją.

    Dzięki, bo już się zastanawiałem, czy nie kupić na sprawdzenie.

    > Co do cen, to te w TME są od 320 (Amtech). Różnica między 300 (Farnell)
    > a 320 (TME) nie jest jakaś kosmiczna.

    no ale ogólnie są wysokie ceny. Jak zresztą zazwyczaj w TME i Farnellu
    na takie rzeczy. Trochę mi szkoda przepłacać.

  • 10. Data: 2015-03-16 14:45:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dystrybutorem KOKI jest PBTechnik:
    > pbtechnik.com.pl lub ich krewny semicon.com.pl

    Zamówiłem w pbtechnik. Jeszcze raz dzięki za namiar.