  • 11. Data: 2015-03-17 11:15:56
    Temat: Re: Pasta lutownicza ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:me6lt7$5h6$1@node2.news.atman.pl...

    > Święte słowa. Ja przeważnie nie odbieram o tej porze.
    > Dziś np. o 9 dzwonił numer 531 683 654.
    >
    > http://nie-dzwon.pl/numer/531683654
    > No to ominęła mnie "nagroda" :)

    Ja sobie taką nagrodę bym w... A, lepiej nie, bo jeszcze kakałko
    pokaleczę...

    > To jest już jakaś tragedia z tymi telefonicznymi naciągaczami.
    > Jak nie na "książki dla dzieci", to "obowiązkowe szkolenia" albo cokolwiek
    > innego. Ciekawe, jak wielu matołów daje się naciągnąć
    > na te pierdoły, że im się chce i opłaca to robić ?

    Muszą mieć jakieś szkolenia z tego, ja bym z mety kazał "wypierdalać", lub
    coś z tego, ale z pewnych względów wolę uniknąć tego typu konfrontacji, bo
    jeszcze bym stracił kontrolę i poszło by to za daleko. Dają się nabierać...
    może szczególnie starsi, a statystycznie za którymś tam razem z pewnością
    trafi się na osobę starszą, mniej rezolutną, a wręcz taką, dla której nawet
    taka rozmowa, to upragniona w samotności rozrywka.
    Co do numerów tak dzwoniących - może by je podawać powszechnie, aby ludziska
    mogli je zbiorowo wpisywać na czarne listy? Ja zamierzam podawać je w
    stopce. Co do serwisu "Nie-dzwoń" zaiste ciekawe - numer z koszalińskiej SN
    podany jako premium 10PLN/minutę... Ergo - widać, jak "wartościowe" dane
    reprezentuje... Pozostanę przy informacji czyj on jest (jeśli go dzieś
    podadzą).
    I pastą ich lutowniczą, najlepiej taką kwasową, do lutowania blach... :P :))
    I może porcyjka "lutowanka", coby więcej naprawdę nie dzwonili :P

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

  • 12. Data: 2015-03-17 20:38:27
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-03-17 o 11:15, ACMM-033 pisze:
> [...]
    > I pastą ich lutowniczą, najlepiej taką kwasową, do lutowania blach... :P
    > :)) I może porcyjka "lutowanka", coby więcej naprawdę nie dzwonili :P
    Przecież są strony gdzie podają takie numery. A stopka nie powinna mieć
    więcej jak 4 wersy, więc...
    Ja zauważyłem, ze jednym z lepszych sposobów jest odebranie telefonu i
    jak słyszę, że zaczyna mi gadać o promocji etc, to mówię, że niech mówi
    a ja posłucham i dalej nie rozłączam się, tylko odkładam słuchawkę na
    bok i sobie leży. A ja zapominam o telefonie. Stacjonarki i taj nie
    używam, czasami przypomni mi się po godzinie.
    Albo mam mylne wrażenie, albo tych telefonów mam coraz mniej. W tym roku
    był jeden.

  • 13. Data: 2015-03-17 22:08:22
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dziś zadzwonił z numeru 733 142 426 palant, i zaczyna (nagrywam
    wszystkie rozmowy, to mogę zacytować dokładnie );

    - Dzień dobry, z tej strony Michał Ostrowski Biuro Informacji
    Gospodarczej Krajowy Rejestr Długów, czy rozmawiam z panem Piotrem,
    właścicielem firmy ?

    - Tak (już jestem wkurwiony, bo mnie obudził palant o godzinie 13-tej )

    - Dzwonię do pana ponieważ jesteśmy zobligowani do przekazania panu
    informacji, że zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach
    handlowych w Polsce możemy przerzucić koszty odzyskiwania należności w
    100% na dłużnika. Czy zgadza się pan na kontakt telefoniczny w tym
    temacie ze strony naszego eksperta krajowego z Rejestru Długów ???

    - Nie !

    - Do widzenia !

    No co to kurwa ma być ? Oni sobie wyobrażają, że jak mi wyjadą z
    bełkotem urzędniczym, to ja będę słuchał ich pomysłów na zarobienie na
    mnie ? Z tego co czytałem w internecie to jakieś naciągania na "odzysk
    długów". Wpisać sobie ten numer do "spam" polecam., bo na pewno jadą po
    wszystkich firmach.

> [...]
    > tam razem z pewnością trafi się na osobę starszą, mniej rezolutną, a
    > wręcz taką, dla której nawet taka rozmowa, to upragniona w samotności

    To niestety racja. Znam osobiście przypadek, że starsza osoba sobie lubi
    "pogawędzić" z panią coś tam wciskającą "bo taka uprzejma, no i miła"...

> [...]
    > koszalińskiej SN podany jako premium 10PLN/minutę... Ergo - widać, jak
    > "wartościowe" dane reprezentuje... Pozostanę przy informacji czyj on

    Jak pisałem, z zasady przed 13-tą to nie odbieram telefonów nieznanych,
    a większość tych palantów dzwoni rano, i potem siedząc na kiblu sobie
    sprawdzam w googlu te nieodebrane numery, no i często trafiam na opisy
    na różnych stronach "co to za numer".
    No ale tych stron sporo jest, gdyby tak był jeden duży serwis, to by
    było bardziej wygodne.

    > I pastą ich lutowniczą, najlepiej taką kwasową, do lutowania blach... :P
    > :)) I może porcyjka "lutowanka", coby więcej naprawdę nie dzwonili :P

    Się zastanawiam, czy tylko w naszym dzikim kraju jest taki zalew tego
    naciągactwa telefonicznego, czy w cywilizowanym świecie też ?

  • 14. Data: 2015-03-17 23:34:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:
    [..]
    > Się zastanawiam, czy tylko w naszym dzikim kraju jest taki zalew tego
    > naciągactwa telefonicznego, czy w cywilizowanym świecie też ?

    W cywilizowanym też, co jakiś czas mam telefon "w sprawie wypadku
    samochodowego który miałem niedawno". Po informacji że nigdy jeszcze nie
    miałem wypadku przepraszają, "mają pewnie błąd w bazie danych".

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2015-03-17 23:46:41
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > Się zastanawiam, czy tylko w naszym dzikim kraju jest taki zalew tego
    > naciągactwa telefonicznego, czy w cywilizowanym świecie też ?

    mam zainstalowana aplikacje "who is calling", sprawdza numery nie bedace w
    ksiazce- baze tych numerow maja niewielka ale w czasie dzwonienia mozna
    wcisnac poszukaj w necie i wtedy widac jak jest to jakis spamer
    co prawda ma wady bo pomimo dodania do 'czarnej listy' w aplikacji telefon
    dzwoni ale wyswietla komunikat ze dodany
    procz tego nagralem sobie cichy dzwonek i dodaje takich dzwoniacych do
    kontaktu spam- to tez popierdzielone w androidzie- dzwonek do kontaktu
    ustawic mozna ale jego glosnosci juz nie....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2015-03-18 00:04:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Przecież są strony gdzie podają takie numery. A stopka nie powinna mieć

    Spoko, wiem. Mnie zależy na tym, żeby informacja była prawdziwa, bo jak
    widzę informację, że numer 9473xxxxx to numer premium, to zawodowa duma we
    mnie kipi.

    > więcej jak 4 wersy, więc...

    Spoko, wiem, rotację się zastosuje, będzie się nowe dopisywać, a stare będą
    wyfruwać - i wejdzie w 4 linijki...

> [...]
    > posłucham i dalej nie rozłączam się, tylko odkładam słuchawkę na bok i
    > sobie leży. A ja zapominam o telefonie. Stacjonarki i taj nie

    Coś w tym jest... Tyle, że ja sobie tak pozwolić nie mogę - np. kontakt z
    rodziną. Ale np. odebrać i minutkę dwie potrzymać w milczeniu, to ujdzie,
    (nie do końca) zełgam, że właśnie rozmawiałem, jak mnie zapytają, czemu było
    zajęte...

    > używam, czasami przypomni mi się po godzinie.
    > Albo mam mylne wrażenie, albo tych telefonów mam coraz mniej. W tym roku
    > był jeden.

    U mnie powtarza się kilka. Niestety, na stacjonarce nie mam dynksu, że
    wpisuję na listę i ...jem mi mogą wtedy podzwonić. Rozważam zakup jakiegoś
    telefoniszcza z blacklistą, moje UPC umie zrzucać od krótkiego zwarcia. A
    wtedy niech sobie dzwonią, do d... się dodzwonią.
    Ale jeszcze pomyślę, czym ich zaskoczyć. Gdyby była inteligentna sekretarka,
    podająca komunikat przypisany do dzwoniącego numeru z listy, z czymś takim,
    ze "abonent się wypiął na ciebie, więc nie dzwoń więcej, tylko idź sobie
    zrobić dobrze". Mimo wszystko, to musi być mocne, konkretne, ale nie
    chamskie. Niestety, nie mam talentu krasomówczego...

  • 17. Data: 2015-03-18 00:10:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości

    >Się zastanawiam, czy tylko w naszym dzikim kraju jest taki zalew tego
    >naciągactwa telefonicznego, czy w cywilizowanym świecie też ?

    No gdzie, przeciez u nas kapitalizm dopiero raczkuje i jestesmy o
    wieki za Murzynami :-)
    A "call center" to rdzennie polskie slowo przetlumaczone na angielski
    :-)

    Tylko ze oni zdazyli sie dorobic paru zabezpieczen.

    P.S. tak sie gada
    https://www.youtube.com/watch?v=mkdoogjic4I
    ... co przy okazji demonstruje ze oni to znaja i tez nie lubia :-)

    J.

  • 18. Data: 2015-03-18 00:15:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > To niestety racja. Znam osobiście przypadek, że starsza osoba sobie lubi
    > "pogawędzić" z panią coś tam wciskającą "bo taka uprzejma, no i miła"...

    Tylko pani przestaje być miła, jak starszej osobie skończą się pieniądze na
    raty, etc...

    > Się zastanawiam, czy tylko w naszym dzikim kraju jest taki zalew tego
    > naciągactwa telefonicznego, czy w cywilizowanym świecie też ?

    A.L. podawał, chyba nawet tutaj, że tamuj w Juesej jest cuś, jak Do Not
    Call, czy jakoś tak. I wielki smród koło dupy ma ten, kto zlekceważy wpis
    tamże. Ponoć nie tyczy się organizacji charytatywnych, ale widocznie to nie
    był problem, skoro ich zakaz DNC nie obowiązuje... Ponadto, znany u nas
    sygnał "koguta" 1/3s 950 Hz, 1/3s 1400 Hz i 1/3s 1800 Hz, a po tym sekunda
    ciszy i apiać. A tam, odmian tego sygnału jest trochę (ponad 20) i każda
    informuje o innej przyczynie niezrealizowania połączenia. Ale to już gdzieś
    w necie wyczytałem. Ergo - niektórzy pchają taki sygnał w linię, oszukując
    tym samym urządzenia telemarketerów, że numer nie istnieje.

  • 19. Data: 2015-03-18 00:20:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochodowego który miałem niedawno". Po informacji że nigdy jeszcze nie
    > miałem wypadku przepraszają, "mają pewnie błąd w bazie danych".

    A może by to w kontrolowany sposób "pociagnąć"? :) Znów - zużyć im trochę
    zasobów, niech wiedzą, że ten klient bez krawata jest...
    Ja czasem, jak mi przychodzi fałszywka chcąca zalogowania na konto w banku
    przez kliknięcie w podesłany link, to wciskam im całkowicie fałszywe dane,
    choć niektórzy są cwani i badają, czy są zgodne z formatem, aby zatruć im
    bazę.

  • 20. Data: 2015-03-18 10:04:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > P.S. tak sie gada
    > https://www.youtube.com/watch?v=mkdoogjic4I
    > ... co przy okazji demonstruje ze oni to znaja i tez nie lubia :-)

    Liczyłem, że jak z takich spamów zaledwie 0.01% dojdzie do skutku, to już i
    tak ostra kasiora leci.
    Czasem sobie myślę, że jak nie przestaną dzwonić, to ... "Czaban mówi..." :)