  • Data: 2013-09-09 22:31:57
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-09 22:06, twardziejszy pisze:

    > No fajna anegdota. Ja chciałem wiedzieć ile jechał ten chłopak z
    > sobieskiego.

    Ja też chciałem wiedzieć. Za nim pomykał koleś. Może kiedyś to zdradzi.

    Widziałem skutki crash testu przy 50km/h. Gdzieś tu go zamieściłem.
    Porównując skutki powiedziałbym że x 2.

    Świadkowie twierdzą że jechał z bardzo duża prędkością. Jeżeli auta na
    tym fragmencie jadą około 60km/h to w odniesieniu do tych aut jaka to
    jest bardzo duża prędkość? też x 2?
    To tylko gdybanie.
    --
    Krzysiek