  • 1. Data: 2013-09-07 18:40:42
    Temat: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    zniszczeń na pięćdziesiątce?
    Ogólnie to też przestroga dla kierowców jednych i drugich i dla rodziców
    gówniarzy którzy jeszcze zamiast mózgu mają sieczkę a pod jajami mają
    lub mieć chcą 150-200KM.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/986902,wrocla
    w-smiertelny-wypadek-na-sobieskiego-motocyklista-nie
    -zyje-zdjecia,1,1,id,t,sm,sg.html#galeria-material

    A to widok od strony jadącego motocykla. Pięćdziesiątka, a za nią
    tablica teren zabudowany.

    https://maps.google.pl/maps?q=Wilanowska,+Wroc%C5%82
    aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.154962,17.125583&spn=0.007187
    ,0.053515&sll=51.171527,17.167661&sspn=0.007897,0.01
    8582&oq=wilanowska&t=h&hnear=Wilanowska,+Wroc%C5%82a
    w,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&z=15&laye
    r=c&cbll=51.154974,17.133563&panoid=XKwYTlSiaqQpdVPA
    h2IWzA&cbp=11,280.52,,0,-1.79

    Ktoś w komentarzu napisał:
    Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h.
    Zgadnijcie co z nim zrobili?
    Na tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.
    Niech to będzie najlepszy komentarz do tego jak w PL poruszają się
    motocykliści.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-09-07 18:57:32
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 18:40:42 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > Ogólnie to też przestroga dla kierowców jednych i drugich i dla rodziców
    > gówniarzy którzy jeszcze zamiast mózgu mają sieczkę a pod jajami mają

    "gdy skręcający w ul. Wilanowską osobowy nissan wymusił pierwszeństwo na
    jadącym od strony Długołęki w kierunku centrum Wrocławia motocykliście"

    jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?

> [...]
    85skie&z=15&layer=c&cbll=51.154974,17.133563&panoid=
    XKwYTlSiaqQpdVPAh2IWzA&cbp=11,280.52,,0,-1.79

    kompletnie bezsensowna ta piećdziesiątka

    a kierowcy samochodów to nie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-09-07 19:04:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 18:57, masti pisze:

    > "gdy skręcający w ul. Wilanowską osobowy nissan wymusił pierwszeństwo na
    > jadącym od strony Długołęki w kierunku centrum Wrocławia motocykliście"
    >
    > jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?

    Gdybyś zapomniał, to motocyklista miał obowiązek się stosować do
    obowiązujących przepisów, a 'wymuszający' może być w 0% odpowiedzialny
    za wypadek :>

  • 4. Data: 2013-09-07 19:15:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 19:04:31 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Gdybyś zapomniał, to motocyklista miał obowiązek się stosować do
    > obowiązujących przepisów, a 'wymuszający' może być w 0% odpowiedzialny
    > za wypadek :>

    może. I nie bronię tu debil zapieprzających bezmyślnie. Tyle, że post
    krzyśka jest po prostu bezsensownie jednostronny.

  • 5. Data: 2013-09-07 19:52:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 19:15, masti pisze:

    > może. I nie bronię tu debil zapieprzających bezmyślnie. Tyle, że post
    > krzyśka jest po prostu bezsensownie jednostronny.

    To nie odpowiadaj - wygląda na to, że on tylko takie ma i nie tylko
    na tej grupie.

  • 6. Data: 2013-09-07 19:54:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 19:52:37 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > To nie odpowiadaj - wygląda na to, że on tylko takie ma i nie tylko na
    > tej grupie.

    a dlaczego nie? od tego są grupy

  • 7. Data: 2013-09-07 19:59:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 19:54, masti pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > a dlaczego nie? od tego są grupy

    Skoro napisałeś "bezsensownie jednostronny" to jaki jest cel dyskusji?
    Zresztą praktyka to potwierdza:>

  • 8. Data: 2013-09-07 20:47:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 18:40:42 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
    > Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    > zniszczeń na pięćdziesiątce?

    trudno powiedziec - dach w tym kierunku raczej slaby, ale podloga tez
    pogieta.

    Ale jakie lusterka - o ile rozumiem to z przeciwka jechali.

> [...]
    w,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&z=15&laye
    r=c&cbll=51.154974,17.133563&panoid=XKwYTlSiaqQpdVPA

    A kto by tego przestrzegal, przeciez tam jest jeszcze pare km
    trzypasowki :-)

> [...]
    > Na tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.
    > Niech to będzie najlepszy komentarz do tego jak w PL poruszają się

    Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac z powodu jednego wypadku ?

    J.

  • 9. Data: 2013-09-07 20:57:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > Ogólnie to też przestroga dla kierowców jednych i drugich i dla rodziców
    > gówniarzy którzy jeszcze zamiast mózgu mają sieczkę a pod jajami mają

    Stoję dzisiaj na światłach i widzę w lusterku, że podjeżdża grupa około
    20-30 motocyklistów (pewnie na jakiś zlot).
    Jeden z motocyklistów rzuca tekst, szkoda ze ten fotoradar zasłonięty,
    byśmy napstrykali fotek. "Przewodnik stada" miał kamizelkę wzorowaną na
    policyjnej z napisem POLSKA.

    Bytom ul. Chorzowska przy BP około godz. 15

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2013-09-07 21:15:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 20:57:39 +0200 osobnik zwany huri_khan
    napisał:

> [...]
    > tekst, szkoda ze ten fotoradar zasłonięty, byśmy napstrykali fotek.
    > "Przewodnik stada" miał kamizelkę wzorowaną na policyjnej z napisem

    fssstszonsające!