    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Date: Wed, 18 Sep 2013 01:07:16 +0200

    > A teraz zaraz po zrobieniu prawka siada bez żadnego przygotowania na coś
    > co ma 100-150KM. Do tego koleś w duecie i tylko wołać "o ja pierdole"
    > jak cię wyprzedza lub mija na centymetry na winklach.

    Ze 3 dni temu tak wołałem.
    Jadę sobie Al.Włókniarzy w Łodzi (ze 4 pasy tam są), i dojeżdżam do
    skrzyżowania. Samochód mam spory (nissan navara) - i to się prowadzi
    szczerze mówiąc tak sobie - do tego lusterka wielkie.
    W środku dnia, tłok oczywiście.

    Nagle sru - jeden motocyklista z lewej, drugi z prawej.
    Trzymam tą kierownicę kurczowo, bo minimalny ruch - tak ze 30 cm w jedną
    albo drugą - i jeden z drugi debilem w najlepszym przypadku urywa
    lusterko. Przejechało mi tak z 6-7 , mocno się musiałem powstrzymać,
    żeby im (stanęli sobie na skrzyżowaniu przede mną) nie powiedzieć paru
    przykrych , ale za to wulgarnych słów.