    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pecet: naprawa płyty głównej
    Date: Sun, 07 Dec 2014 15:16:50 +0100

    W dniu 2014-12-07 o 14:59, Pszemol pisze:

    > No dokładnie.... :-) 10 minut po wysłaniu tego posta i znalezieniu
    > kilku spuchniętych kondensatorów elektrolitycznych na tej płycie
    > doszedłem do takiego samego wniosku i już mam płytę ASUSa
    > Z97M-Plus microATX pasującą do tej obudowy plus proca Intel
    > i5-4690K i 8Gb DDR3 RAM - zobacz moją wypowiedź z wczoraj.
    > Dziś to sobie chyba właśnie zainstaluję... albo poczekam na nowy
    > dysk od Seagate aż zwrócą po serwisie gwarancyjnym, bo chyba
    > nowa płyta z nowym procem nie zostanie łatwo zaakceptowana
    > przez aktualną instalkę Windows 7 64-bit, wiem że takie windows
> [...]

    Mi się kiedyś takie przejście na nową płytę udało. Przed zamknięciem
    windowsa, na starej płycie odinstalowałem wszystkie sterowniki od
    chipsetu, kart graficznych, dźwiękowych itp. Po wymianie płyty, system
    wstał na podstawowym sterowniku VGA. Dograłem sterowniki i było OK. No
    oczywiście i tak domagał się aktywacji. Gdy są duże zmiany to nie
    przechodzi aktywacja automatyczna i trzeba było dzwonić do MS.

    --
    pozdrawiam
    MD