  • Data: 2014-04-22 20:17:38
    Temat: Re: Peknięcie na kolektorze
    Od: "kalson" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ehhh te Ople. Ja ze swoim (Astra 150KM) tez przerabialem rozberanie
    > silnika, wymiane glowicy i wiele innych "atrakcji". Problem rozwiazalem
    > kupujac starsza o dwa lata Skode. Wszystkie bolączki jak ręką odjął
    > zniknęły.

    nie dla przekory, ale miałem dwie i chyba długo nie będę chciał.
    w fabii leciało mi dosłownie wszystko, octavia I było lepiej ale benzyną 1.6
    nie dało
    się jechać w trasie. Powyżej 110 km/h wyprzedzanie nie istniało, a max. co
    wg mnie
    mozna było tym bezpiecznie jechać to 125 km/h. Ciszej było niż w oplu ale
    skrzynia była tak zestopniowana, że przy 120 km/h miałem między 3,5 a 4 tys.
    obr.

    p.s. w jakim celu rozbierałeś silnik, też miałeś klopoty z hałasem czy po
    prostu
    uszczelka się wysypała?