  • Data: 2013-09-17 09:05:22
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-17 08:17, Maciek pisze:
    > Nie podoba mi sie stosowanie przez policje sprzetu, ktorego legalizacja
    > jest fikcja, ale panowie zlapani i ukarani za predkosc - tak z reka na
    > sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal zgodnie z przepisami...?
    > Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem macie pretencje, ze
    > radar byl nelegalny, to cos tu nie gra.

    A no nie gra. Coś do siebie nie pasuje. Albo ten durny roszczeniowy
    naród trzeba zmienić albo durne nieżyciowe przepisy.

    TAK wiem... Prędkość zabija. A wadza działa dzielnie i tworzy nowe
    przepisy. Taki mamy postęp :-(
    Cho... już to kiedyś słyszałem. Taki jeden z wielkimi uszami mi ciągle
    do głowy przychodzi.