  • Data: 2013-09-17 23:36:04
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-17 22:23, anacron pisze:

    > Przede wszystkim w całym działaniu, chodzi o to, aby Państwo
    > przestrzegało prawa w takim samym stopniu w jakim wymaga tego od
    > obywatele.

    No tak. To podstawa uczciwego państwa.
    Ale coś tu nie gra w tym co powiedziałeś. Wyobraź sobie państwo polskie
    z uczciwymi obywatelami którzy nie łamią przepisów, nie pala i nie piją.
    Oczywiście tego co ma akcyzę LOL ;)

    Zauważyłeś że masz poklask ludzi którzy uważają że w dzisiejszych
    czasach prędkości maksymalne są nieżyciowe? Że te ograniczenia służą
    tylko temu by wyrwać kasę od ludzi a nie chodzi o bezpieczeństwo? Że np.
    usytuowanie znaku teren zabudowany w polu to absurd? Że kara za +20 na
    autostradzie jest taka sama jak za +20 w centrum miasta itp, itd. Że te
    ograniczenia tylko utrudniają sprawną komunikację? Oczywiście w to co
    wymieniłem wpasowany jest FR i związany z tym biznes.

    Komu z tych ludzi chodzi o przestrzeganie prawa przez państwo w
    funkcjonowaniu urządzeń rejestrujących prędkość, jak sami to prawo łamią?
    Ja też to prawo łamię i to nagminnie co się przyznaję, i puki będzie
    jakie jest, będę je łamał.
    Osobiście nie wnikam/łem czy te "suszarki" są sprawne czy sprawne
    inaczej, ponieważ zawsze jestem świadom z jaka prędkością jadę. Kilka
    razy mnie zatrzymali za prędkość i byłem świadom tej prędkości z jaka
    jadę. Prędkość jaką oni mi pokazywali, to było jakieś +- około 5ciu km/h.

    Co zrobisz gdy wprowadzą urządzenia pomiarowe i zasady których nie
    podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?
    --
    Krzysiek