    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiS nie rokuje
    Date: Thu, 9 Apr 2020 11:33:52 +0100

    On 09/04/2020 10:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > Nie lepiej aby wykupił OC?
    > Za brak i tak jest spora kara wiec po co chcesz go dodatkowo karac?
    > Pomijajac fakt, ze ci bez OC to najczesciej wina złego, dziurawego
    > systemu a nie złej woli.
    > Bo OC ogólnie samo sie przedłuza ale jest wyjatek ze nie i sam sie kiedys
    > na to złapałem.

    OC/AC sie przedluza raz do roku zwykle za tym idzie jakis email/sms z
    ubezpieczalni. To na prawde nie jest problem aby sobie ustawic
    przypomnienie czy wrecz zaznaczyc na kalendarzu sciennym. Jakas
    dyscyplina musi byc, znowu wracam do tego, ze czesc nie ma OC swiadomie
    bo ich zwyczajnie nie stac na posiadanie samochodu.

    > Poprosze dane potwierdzajace te teze.

    > Jaki?

    > No i co w tym złego? Chcesz zwiekszyc wysokosc mandatu poprzez
    > odcholowanie pojazdu? Nie lepiej w takim układzie postulować wyzszy
    > mandat skoro aktualny cie nie satysfakcjonuje?

    Od placenia mandatu mozna sie uchylac praktycznie w nieskonczonczonosc,
    jak mu zabiora auto na lawecie ze swiadomoscia rosnacych oplat z kazdym
    dniem to sie mocno zastanowi czy jest sens. Znowu wrocmy do tego kto
    jezdzi bez uprawnien.

    > Jakich bym nie miał, negowanie głupich pomysłow to nie jest głos za
    > PIRATAMI.

    Czyli wiem ale nie powiem ale najlepiej nie robmy nic, a jakos to
    bedzie. Typowo po Polsku.