    From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Date: Fri, 01 Jul 2011 23:06:19 +0200

    W dniu 2011-07-01 22:48, Dman-666 pisze:
    > Czesc,
    > i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
    > troche jak MI...ale poczytajcie ;)
    >
    > Wymagania jakie musi spelniac to (kolejnosc nieprzypadkowa):
    >
    > -ASB (bez negocjacji, udalo sie wynegocjowac, ze ma byc niemiecki,
    > japonski lub US)

    Mam Audi A4 Avant z ASB (tiptronic).

    > -blacharka perfekcyjna ("bezwypadkowy" to za malo ;) male otarcia na
    > plastikach ok)

    Bezwypadkowy, ale otarcia da się znaleźć.

    > -miec "to cos" (chilli zwykly 'padalec" jakich duzo na ulicach odpada)

    Niektórzy twierdzą, że Audi jest marką premium.

    > -budzet<= 15K z malymi wahaniami w gore

    13.600 zł

    > rocznik>= 2001 (wymagane AC a powyzej 10 lat to juz problem)

    Moja A4 jest z 2000 roku, niestety.

    > -bagaznik taki zeby zmiescic wozek (czyli pewnie ok 500l ;))) )

    Mieści się głęboki wózek + całe podwozie, testuję to od grudnia 2010 roku.

    > -etylina z mozliwoscia LPG (diesel tez ale z "renoma" i
    > bezobslugowy...tutaj TDI, niektore CDI, HDI) chilli w miare ekonomiczne

    1.9TDi na pompowtryskiwaczach.

    > -fajnie zeby blisko domu (do 200k), ew w duzym miescie (rzuce na kompa i
    > kanal)

    Szczecin, dodatkowo kabel VAG w zestawie :)

    > To co udalo mi si ustalic dodatkowo:
    >
    > -inne ASB niz ww odpadaja ("magik" od skrzyn nie toleruje innych marek a
    > konkretnie rzuca "spieprzaj Pan" jak slyszy ze "z francji"...tutaj go
    > rozumiem)

    Mam również P407SW z ASB i nie rozumiem oporów mechanika... cóż...
    czyżby strach przed nieznanym? ;)

    Po dwóch miesiącach prób sprzedaży Audi pojechało do komisu - nie mam
    czasu tłumaczyć głuptaskom, że przebieg 220 000 km wcale nie oznacza
    złomu, w odróżnieniu od 195 000 km, co oznacza nówkę-sztukę od dziadka,
    co miał 3 km do kościoła.

    Jakbyś chciał taki samochód - mogę podać namiary na komis.