    From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Date: Sat, 02 Jul 2011 07:24:46 +0200

    W dniu 2011-07-02 01:08, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Krzysiek Matyasik nawija makaron na uszy:
    > w sumie to mpoj post zalatuje ogloszeniem kupna....ale co mi tam;)

    > Troche "krowa"powie mi "zaduzy" ...ale moge ponegocjowac...jakby sie
    > dalo upchnac czujniki parkowania to nie byloby zle...

    Dałoby się, sam miałem taki zamiar, ale tak długo odkładałem, aż
    zmieniłem samochód.

    > napisz pls jakie

    Na tylnym zderzaku jest popękany lakier, nie ma ubytków ale są pajączki,
    esteta musi zderzak malować.

    > Znam...mialem w Ibizie i w Polo...ogolnie super poza tym ze rozrzad
    > paskowy ;) kiedy robiles rozrzad? ;)

    Rozrząd był robiony przy około 180.000 km, kupiłem samochód z
    przebiegiem niecałe 200.000, widziałem na własne oczy fakturę, ale jej
    nie mam.

    > A fajna miesjcowke na wakacje znajdziesz? bo wypchne kobitke z
    > dzieciakami jakbyco i bedzie pretekst ;)

    Wakacje już miałem ;)

    > napisz jak z korozja ogolnie...i cos wiecej (szczegoly)...jak chcesz to
    > napisz na priv.

    Korozji nie ma. Samochód nie był bity - co nie znaczy, że nie miał otarć
    :) Tylna klapa jest nieoryginalna (znalazłem na niej czerwony lakier),
    jednak podłoga równa i cała, nie widać spawów itd. Z przodu tak samo -
    zdrowo, bez podejrzanych spawów, pomalowanych uszczelek czy świeżych
    śrub :)

    Akumulator kupiony w grudniu 2009 roku, tarcze + klocki tył robione w
    maju '10, amortyzatory przód - sierpień '10, świece żarowe w
    październiku '10, w listopadzie kilka wahaczy i łożysk, w marcu tego
    roku kompleksowa wymiana elementów gumowych w zaciskach oraz pompie
    hamulcowej. Tylne szyby przyciemnione w odpowiedniej firmie, atest jest.

    Generalnie samochód niezawodny, silnik odpala po sekundzie, równo
    ciągnie, automat pracuje jak trzeba, zawieszenie potrafi stuknąć na
    większych dziurach, ale to chyba w Audi jest nieuniknione. Czujnik ABS
    do wymiany - oryginalny ukręciłem, kupiłem zamiennik, okazało się, że
    nie wolno oszczędzać i trzeba kupić oryginał. Klimy nie nabijałem, ale
    działa jak szatan - nie wiem, czy to zasługa przyciemnionych szyb,
    bardzo szybko można zrobić lodówkę w samochodzie - przetestowane
    ubiegłego lata przy temp. 35 stopni - po ośmiu godzinach stania na
    słońcu wystarczyła minuta, aby porządnie schłodzić wnętrze.

    Jakbym nie kupił bardzo okazyjnie P407SW, pewnie dalej jeździłbym Audi.