  • Data: 2014-09-11 21:28:51
    Temat: Re: Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
    Od: Arni <a...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2014 21:03, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:lusph8$bh8$1@node2.news.atman.pl... > masz predyspozycje do
    > nadinterpretacji a nie widzisz prostej ironii.
    >
    > Właśnie jej użyłem, nie zauważyłeś?

    > Nie można. Drewniany model masz do dupy. Sprawdź definicję idioty.

    kiedy ktos zachowuje sie idiotycznie zastanawiasz sie czy pasuje do
    definicji?

    ale powiedzmy, ze nawet. No to cytujemy pierwsze lepse źródło:

    "Idiota - osoba upośledzona umysłowo według dawnych klasyfikacji.
    Idiotyzm to termin obecnie nieużywany w medycynie ze względu na
    pejoratywne znaczenie potoczne"

    idiota dla mnie nadal będzie idiotą.

    > To raczej kwestia Twoich preferencji sexualnych. Ale powiedz tak
    > szczerze: nie zależy Ci? Naprawdę???

    mnie nie interesuje ile erekcji wzbudziłem. Twoje preferencje mnie nie
    interesują, naprawdę

    --
    Arni