  • Data: 2016-02-07 19:41:24
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś mało. Nawet jak jedziesz na pierwszy przegląd to zwykle coś w ASO
    > wymienią. Awaria? No nie. Ale wymienić by wypadało.

    Zalezy jakie auto.
    Mam ceed'a od nowosci - 5 lat. 120kkm. Z czesci poza przegladami
    wymienione: raz tylne klocki hamulcowe i lacznik stabilizoatora z tylu i
    tyle. Uprzedzajac pytanie sredni koszt przegladu to ok 600PLN (z
    materialami) co 20kkm. Nigdy niczego ASO nie wymienilo bo tak wypadalo.
    Chyba jakies urban legens, oni dzwonia nawet jak maja dolac plynu
    chlodniczego za 15PLN.
    pozdrawiam
    Adam