    Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5d289be9$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d28dc2d$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2cdc8b$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2e1029$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2e48e5$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 18 Jul 2019 00:24:25 +0200

    W dniu 2019-07-17 o 19:59, Budzik pisze:

    > Hmm... chyba nie rozumiem twojego toku myslenia...
    > Przebieganie prZez jezdnie to skutek? Czego?

    Wejścia na czerwonym. To że przebiegał nie ma żadnego uzasadnienia że
    wszedł bezpośrednio...bo nie wszedł. To pojazd zbliżał się za szybko :]

    Spróbuj mi wyjasnić sytuację, gdzie przechodzisz prawidłowo przez
    przejście i oceniasz: skoro dopuszczalna prędkość w tym miejscu jest
    50km/h to jak wyliczysz sobie trajektorię (ile metrów musi się znajdowac
    pojazd jak włazisz na przejście z prędkością 7km/h) żeby nie było
    "bezpośrednio"? Musisz mieć radar w oczach i ocenić że pojazd jedzie
    90/130/200kmh i w sekundzie wyliczyć? Przy 200km/h to go nawet nie
    zobaczysz w sumie. Kto zatem będzie winny takiemu stanowi?

    > Co nie zmienia faktu ze zachowuja sie tak samo.
    > Tylko skutki inne...

    To nie pieszy zabija kierowcę.

    > Mundry polok po szkodzie

    Skąd? Zawsze tak jeżdżę i nie miałem nigdy żadnego potrącenia pieszego :>

    > Ze co? Musiałes? ROTFL
    > Jak ci ktos siedzi na zderzaku i wymusza to zwolnij, zmien pas na prawy i
    > pusc. Niech sobie jada barany.

    Ja wyprzedzałem tego co jechał 60 :>
    Nie będę hamował i chował się za wolniejszy pojazd. Pojebało?

    > To nie na moje nerwy ;-P

    No tak, w pewnym wieku wiele osób odmawia sobie edukacji. Zatem należysz
    już do grona "kolegów z którymi dało się kiedyś porozmawiać" :)

    > Oj wstyd sie przyznac ale ja ostatnio bardzo sporadycznie.
    > Własnie planuje na wakacje rozpoczac sezon rowerowy z pociecha tylko te
    > wakacje mi sie coś przesuwaja :(

    A ja sobie śmigam co jakiś czas bo lubię i nie czekam na wakacje.
    też spora dawka doświadczenia "z drugiej strony".
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>