  • Data: 2014-11-22 10:57:30
    Temat: Re: Pilot uniwersalny do dekodera TV Toya
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 04:51:36 +0100, Mark napisał(a):

    > Może ktoś polecić jakiś pilot uniwersalny zgodny z dekoderem TV Toya
    > ARC-1010YR, bo oryginalny pilot zaczyna mnie wkurzać. (tylko jakiś
    > tańszy, czyli nie Logitech Harmony).

    A jakieś pytanie które nie jest sprzeczne logicznie?
    Bo do tej pory piloty uniwersalne w okolicach 40 zł wytrzymywały mi 1.5-2
    lata. Po czym za około 100 zł kupiłem Harmony 300 który zaczyna umierać po
    6 latach ostrego używania. Kolejnego 300 na zapas (bo są coraz trudniej
    dostępne) kupiłem w okolicach 80 zł.
    Prosta arytmetyka pokazuje, że Harmony jak do tej pory jest najtańszym
    pilotem w moim życiu. A przy okazji najlepszym jak do tej pory.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego