    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Date: Tue, 5 Nov 2013 09:30:14 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > E, tam. Jedno niebezpieczne wyprzedzanie a poza tym "normalna" jazda
    > śpieszącego się przedstawiciela handlowego.
    >
    > Ale to nie jest przedstawiciel handlowy... Może żona rodziła i się na
    > porodówkę śpieszył?
    >
    > A tak poważniej - w porównaniu z tym, jak się po polskich drogach
    > jeździło 15 i więcej lat temu, to nie było tak źle.

    Nie zgodze się.
    Jedzie za szybko (chociaz tutaj wiadomo, kto bez grzechu, niech pierwszy
    rzuci iskrą), jedzie niebezpiecznie ale przede wszystkim jedzie fatalnie
    (nerwowo, jakos niepewnie, lata na lewo i prawo pomimo tego ze ma duze auto
    i przeciez powinien miec dobrą widocznośc) - dziwna sprawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."