  • 1. Data: 2013-11-04 21:29:57
    Temat: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-11-05 00:27:41
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs

    Ewidentnie widac, ze spieszył sie dojechac do jakiegoś niebezpiecznego
    miejsca, gdzie miał zadbać o bezpieczenstwo na drodze.
    Czepiaszsie!

    A tak powaznie, to nie wiadomo, czy smiesznie, czy strasznie.
    Zapewne za chwile film pokaze sie w TVNie, mam nadzieje, ze kierowca jakoś
    szybko zarejestruje sie w pośredniaku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 3. Data: 2013-11-05 07:34:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs

    jeszcze żeby tylko jechał szybko ale do tego w kilku miejscach ewidentnie
    wyprzedzał w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych użytkowników drogi.

    dla mnie od razu PJ do odebrania za brawurową jazdę.

  • 4. Data: 2013-11-05 09:25:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Tuesday, November 5, 2013, 7:34:50 AM, you wrote:

    > jeszcze żeby tylko jechał szybko ale do tego w kilku miejscach ewidentnie
    > wyprzedzał w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych użytkowników drogi.
    > dla mnie od razu PJ do odebrania za brawurową jazdę.

    E, tam. Jedno niebezpieczne wyprzedzanie a poza tym "normalna" jazda
    śpieszącego się przedstawiciela handlowego.

    Ale to nie jest przedstawiciel handlowy... Może żona rodziła i się na
    porodówkę śpieszył?

    A tak poważniej - w porównaniu z tym, jak się po polskich drogach
    jeździło 15 i więcej lat temu, to nie było tak źle.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-11-05 09:33:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >
    > A tak poważniej - w porównaniu z tym, jak się po polskich drogach
    > jeździło 15 i więcej lat temu, to nie było tak źle.

    Wszystko co napisales sie zgadza, ale czy nie uwazasz ze sluzba ktora w imie
    bezpieczenstwa rowno kosi jezdzacych za szybko to powinna przynajmniej
    stwarzac pozory, ze tak jest? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-11-05 10:30:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > A tak poważniej - w porównaniu z tym, jak się po polskich drogach
    > jeździło 15 i więcej lat temu, to nie było tak źle.

    Nie zgodze się.
    Jedzie za szybko (chociaz tutaj wiadomo, kto bez grzechu, niech pierwszy
    rzuci iskrą), jedzie niebezpiecznie ale przede wszystkim jedzie fatalnie
    (nerwowo, jakos niepewnie, lata na lewo i prawo pomimo tego ze ma duze auto
    i przeciez powinien miec dobrą widocznośc) - dziwna sprawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 7. Data: 2013-11-05 10:59:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-05 10:30, Budzik pisze:
> [...]
    > (nerwowo, jakos niepewnie, lata na lewo i prawo pomimo tego ze ma duze auto
    > i przeciez powinien miec dobrą widocznośc) - dziwna sprawa.

    Co jest do jasnej?
    Znowu "nic się nie stało..."

  • 8. Data: 2013-11-05 11:03:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, November 5, 2013, 9:33:14 AM, you wrote:

    > Wszystko co napisales sie zgadza, ale czy nie uwazasz ze sluzba ktora w imie
    > bezpieczenstwa rowno kosi jezdzacych za szybko to powinna przynajmniej
    > stwarzac pozory, ze tak jest? :-)

    Przecież za kierownica tego samochodu jest człowiek a nie robot. A, że
    powinien - cóż, jest nagranie - zapewne straci pracę. Bo po co im
    kierowca bez prawa jazdy?
    Poszedł po bandzie, poniesie konsekwencje zapewne. Dyscyplinarka w CV
    to coś naprawdę przykrego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-11-05 11:31:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-05 09:33, AZ pisze:

    > Wszystko co napisales sie zgadza,

    Roboczo przyjmijmy, że tak :)

    > ale czy nie uwazasz ze sluzba ktora w imie
    > bezpieczenstwa rowno kosi jezdzacych za szybko to powinna przynajmniej
    > stwarzac pozory, ze tak jest? :-)

    Cóż, kierowca jest kierowca, a że pracuje w takim miejscu - cóż,
    powinien mieć świadomość, że niezależnie od tego jaką rolą tam pełni
    to jest 'na widelcu'. PJ do zatrzymania, a co konsekwencji służbowych
    - to już kompetencje pracodawcy. Może np. zostać gońcem w Biurze
    Prawnym, albo w jakimś innym z możliwością pchania wózka bądź bez ;)

  • 10. Data: 2013-11-05 11:34:01
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > kierowca bez prawa jazdy?
    > Poszedł po bandzie, poniesie konsekwencje zapewne. Dyscyplinarka w CV

    Dyscyplinarka w CV? Co ty opowiadasz?!