  • Data: 2013-11-05 19:44:18
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-05 19:06, jerzu pisze:

    > Aaaa, karfa, odpowiedziałem zanim film obejrzałem. Wóż techniczny ITD,
    > za kierownicą pracownik cywilny. Ale nie zmienia to faktu, że i tak go
    > jakoś tam wytłumaczą :) Swoją drogą jechałem za takim ostatnio na
    > gierkówce od Częstochowy do Piotrkowa. Zaiste, szatan nie kierowca ;)

    "Zarobiłby 35 punktów karnych w 12 minut - informuje członek
    Stowarzyszenia "Prawo na Drodze", który zarejestrował łamiące przepisy
    auto."

    Co mówi statut?
    http://prawonadrodze.org.pl/stowarzyszenie/
    CELE I ŚRODKI DZIAŁANIA

    § 6

    Celem Stowarzyszenia jest działalność naukowa, wydawnicza, prasowa,
    szkoleniowa, monitorowanie procesów stosowania prawa przez organy władzy
    publicznej, pomoc prawna i techniczna na rzecz uczestników ruchu
    drogowego, samopomoc w finansowaniu pomocy prawnej dla członków
    Stowarzyszenia.

    No i członek takiego "stowarzyszenia" łamie zasady zapisane w statucie,
    nie zgłasza stosownym służbom łamania prawa itd.

    Ja zwykle dno i 5 metrów mułu:>