    Date: Fri, 08 Nov 2013 19:36:36 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    <0...@b...poznan.pl> <l5i4ut$rla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d0c4d$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 2013-11-08 19:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie, ja tylko wskazałem, ze czasami w zyciu należy spojrzeć troche szerzej
    > niz tylko: płaca, wiec robię coś z czym sie nie zgadzam i nic mnie nie
    > interesuje.

    To kolejne dorabianie ideologii - zaraz napiszesz, że kasjerki nie
    powinny pracować w supermarketach, ponieważ się nie zgadzają na pracę
    w niedzielę. Pisząc "szerzej" spłycasz zagadnienie do fragmentu, który
    wydaje ci się, że łatwo obronisz.

    > bo jezeli rzeczywiście byłoby tak, ze tylko płaca sie liczy to czym rózni
    > sie praca w GITD od pracy prostytutki?

    To znowu twoja teoria i nawet wiem czemu próbujesz do tego całą sprawę
    sprowadzić - przykro mi, nie odwrócisz kota ogonem jak zwykle.
    Prawda jest taka, że pracuje się tam gdzie płacą, a najlepiej tam
    gdzie dobrze płacą (tak jak napisał Konik). Niektórzy mają jakieś
    powołanie, pewne obowiązki, misję itd., ale to tylko niektórzy
    i oni są również ludźmi. Zwykły szeregowy, cywilny kierowca w ITD,
    a cóż to za jakaś super odpowiedzialność, czy misja jakaś?
    Jak pisałem - coś nawija to łatwiej 'na widelec' go złapać
    i sumie ma gorzej. Jak kuriera z logiem, czy debili z AuchanDirect.
    Film nakręcą, może zwolnią, może był głupi itd. Tyle.

    > Innymi słowy ja nie twierdze, ze to jest to samo, ja pytam, czy różni sie
    > to stosując podane przez Cavallino priorytety?

    Ty już swoje na ten temat napisałeś i na podstawie tego uzasadnionym
    by było kolokwialnie stwierdzić, że jak jak ktoś poszedł pracować do
    ITD ponieważ dobrze płacą, to się "skurwił".