    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <0...@b...poznan.pl> <l5i4ut$rla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d0c4d$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d2f3a$0$2290$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Date: Fri, 8 Nov 2013 20:08:08 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > A dlaczego miałyby nie pracować?

    Skoro się nie zgadzają, to nie powinny prawda?

    > Ale jak juz pracują i zgodziły sie na takie warunki

    Nie zgodziły, się tylko nie miały wyjścia na przykład?

    > zauwazyłes, ze co zdanie, zamiast argumentować, próbujesz zdeprecjonować
    > mój argument bez podania kontrargumentu?

    Naprawdę uważasz, że porównywanie kierowcy do prostytutki to jest jakiś
    argument?

    > Nie twierdziłem ze misja.
    > Twierdziłem, ze jak juz wziałes, to trzeba sie zachowywać.

    Bo ponieważ?
    Ty tak uważasz.
    No to jak Ty się weźmiesz to będziesz się zachowywał.

    Inni, którzy tak nie uważają, są z tego zwolnieni co do zasady.