    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Date: Sat, 9 Nov 2013 04:00:48 +0000 (UTC)
    <0...@b...poznan.pl> <l5i4ut$rla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d0c4d$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d2f3a$0$2290$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d3d10$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zgodnie z twoją teorią nie powinny, ponieważ się nie zgadzają na pracę
    > w niedzielę.

    Jak sie nie beda zgadzały i nie beda przychodzić, to szybko z pracy wylecą.
    A ze psioczą pod nosem?
    Jeżeli ten kierowca psioczyłby pod nosem to nikt by do niego pretensji nei
    miał.
    Ale on nie psioczy. On miał niedzielną zmianę i nie przyszedł.

    > Mylisz się i to całej rozciągłości - dostajesz po kolei argumenty,
    > a na obecną chwilę to Ty byłeś łaskaw porównać pracę kierowcy do
    > pracy prostytutki. Argument co prawda z tego żaden (co dalej ci
    > udowodniłem), ale jak widzę łatwo się pisze bez uzasadnienia.

    Stosując Twój sposób rozmowy - przeciez udowodniłem ci ze to jest argument.
    A ty piszesz, ze nie jest. ale łatwo pisze sie bez uzasadnienia.

    > A czym się różni praca kierowcy w ITD od pracy kuriera? Ot, łatwiej
    > dobrą robotę (jak mniemam) stracić za wygłupy i tyle. A jak by to była
    > sytuacja jakaś bardziej przyziemna to jeszcze gorzej, bo każdy
    > baran może na newsach się powyżywać i pisać, jaki to debil, bo
    > jedzie samochodem ITD i sobie pozwala. On nie ma taryfy ulgowej
    > specjalnie, a Ty z filmików będziesz ideologię wyprowadzał.

    Tym samym czym praca prostytutki od pracy ITD.
    Przeciez oni mają sie dokładnie tym zajmować - eliminować takich kierowców
    jak ten gość.
    To tak jakby kurier wyrzuca paczki do smietnika.

    > Ty się czepiałeś ITD i nawet wiadomo dlaczego :>

    Czy ten fakt ma jakiekolwiek znaczenie w dyskusji?
    Innymi słowy - znowu zamiast argumentów...

    Ja nie porównywałem kierowcy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.