    From: "Bartek" <B...@k...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play na kartę z rokiem ważności konta - pytanie
    Date: Mon, 28 Mar 2016 10:28:07 +0200

    > Zapoznaj się w końcu z regulaminem, cennikiem operatora itp.
    > Nigdy nie miałem numeru w play, chwilę poszukałem w sieci i:
    > https://24.play.pl/Play24/OtherServices

    Z cennikiem się zapoznawałem i tak dla kupionej przeze mnie karty:
    "Play Online na Kartę 4G LTE" znalazłem plik::
    https://www.play.pl/resources/pdf/2014/Cennik-Oferty
    -Play-Online-na-karte-4G-LTE_30072014.pdf
    gdzie na stronie 7 jest napisane:
    Możliwość wykonania połączenia, jak i wysłania wiadomości SMS na numery
    specjalne inne niż te wyszczególnione w Tabeli nr 7 powyżej są zablokowane
    przez Operatora.
    Później, ze względu na korzystniejsze doładowania, po zalogowaniu się
    na moje konto, zmieniłem ofertę na "Play Internet na kartę 9 zł", z tym,
    że w stanie konta nadal mam nie tylko dostępne MB do łączenia
    z Internetem, ale także złotówki na rozmowy i SMSy/MMSy. Nie znalazłem
    jednak zapisu odnośnie możliwości wysyłania SMSów na numery specjalne
    przy korzystaniu z tej oferty. Podejrzewam, że warunki poza doładowaniami
    pozostały te same.
    W każdym razie wysyłanie SMSów na numer 74038 nadal jest niemożliwe.

    Czy ktoś znalazł na to jakiś sposób?

    Pozdrawiam
    Bartek