  • Data: 2018-09-07 10:34:49
    Temat: Re: Płytka NUCLEO-L031K6 - zasilanie, USB i UART
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    [CIACH]
    > Ktoś wie może o co chodzi? Jest tam więcej takich "pułapek"? Czy
    > zaobserwowane przeze mnie objawy można wyjaśnić jakimś "usypianiem"
    > przejściówki USB-UART wbudowanej w ten układ?

    Podstawowe pytanie, to czy nadal jest transmisja na UARTcie? Trzeba
    zweryfikować działanie mikrokontrolera przed szukaniem problemu w
    przejściówce, którą jest tak naprawdę programtor ST-LINK. Sprawdź
    oscyloskopem lub inną przejściówką czy mikrokontroler na pewno nadaje. Jeśli
    nadaje, to wtedy szukamy problemu z ST-LINKiem. Może trzeba mu zaktualizować
    firmware albo sterownik?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/