  • Data: 2010-03-08 08:35:49
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hn0aju.4os.0@poczta.onet.pl...

    > Podając inną przyczynę.
    Widziałem filmik w którym jakiś ekspert prezentował możliwy przebieg
    zdarzeń:
    1. zwarcie środkowych pinów dwu potencjometrów pedału gazu - z tym można
    jeździć latami i system nie wykrywa błędu.
    2. zwarcie tych pinów do jednego ze skrajnych - wypadek, a komputer nie
    zarejestrował żadnego błędu.

    Ja tam bardziej wierzę w jakiś problem w elektronice niż 2 zwarcia kabli,
    chyba, że ktoś na izolacji totalnie oszczędził.

    Autor strony:
    http://www.dbicorporation.com/rohsbib.htm
    w 2005 roku napisał, że obkupił się w elektronikę i jak długo się da ma
    zamiar nic nie kupować.
    Czeka na parę wypadków śmiertelnych spowodowanych RoHS i jego wycofanie.
    Wizjoner, czy niepoprawny optymista ?
    P.G.