  • 11. Data: 2012-07-16 13:52:37
    Temat: Re: Po co w laptopach maly dysk SSD?
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "abs" <n...@w...pl> wrote in message
    news:5003ce05$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy ktos mi moze wyjasnic jaki jest sens pakowania do notebooka
    > dodatkowego
    > dysku SSD (obok zwyklego) o jakiejs smiesznej pojemnosci? Np tu
    > http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/acer-s3-95
    1-2464g34iss-w7hp.bhtml
    > - po co to 20 GB SSD? Systemu sie na tym nie postawi, to po co?
    > Wspolczynnik
    > lansu wzrasta i tylko tyle?

    Głównie w tym celu:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_Response_Technolo
    gy

  • 12. Data: 2012-07-16 13:55:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:25:09 +0200, Aha.... napisał(a):

    > Oni żra gowno im wszystko jedno !

    Żrą i potem srają, a tobie zostaje w głowie :)
    --
    marcin

  • 13. Data: 2012-07-16 14:23:49
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Bo to już fajtycznie za małe na system chyba że ktoś cache albo tempa chce
    > mieć na SSD.

    8GB spokojnie styknie na XP, a nawet jeszcze zostanie ponad 2GB wolnego
    (bo swapa na ssd lepiej nie zakladac).
    Oczywiscie mowie o najnowszym XP z calym dotnetem, update'ami, officem,
    nerem i mnostwem utilsow - no, poza kobylami typu Matlab.
    W 99.999% przypadkow taki system i tak bedzie "na wyrost".

  • 14. Data: 2012-07-16 14:25:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 09:58, Chris wrote:
    > abs nabazgrał(a):

    1-2464g34iss-w7hp.bhtm

    > Bez problemu system na tym postawisz i taka hybryda spisuje się dość
    > dobrze o ile jest rozsądnie zarządzana.
    >
    > Za to już tego nie rozumiem:
    >
    > Dysk twardy Kingston SSD 8GB S100 SATA2 2.5'' SS100S2/8G
    >
    > Bo to już fajtycznie za małe na system chyba że ktoś cache albo tempa
    > chce mieć na SSD.

    A właściwie o co chodzi? Bo Acer Aspire S3-951 ma dysk 240GB SSD, nie 20...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-07-16 14:53:50
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 14:23:49 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > nerem i mnostwem utilsow - no, poza kobylami typu Matlab.
    > W 99.999% przypadkow taki system i tak bedzie "na wyrost".

    no ja mam inne doswiadczenia. kilka lat temu z braku wygodnych mozliwosci w
    firmie dano nam partycje 20GB na system. po kilku latach - win+office+inne
    nieduze bajery (utilsy jak piszesz, nawet z poczta outluka i swapem na
    innej partycji) i trzeba sukcesywnie dzialac nad ich powiekszaniem. w kilku
    pc juz klonowalem partycje.

    --
    jg

  • 16. Data: 2012-07-16 16:26:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-07-16 14:23, Q pisze:

    > 8GB spokojnie styknie na XP, a nawet jeszcze zostanie ponad 2GB wolnego

    Przestańcie pierdoli...., bo jeszcze ktoś uwierzy.
    Raz piszecie, że win to kobyła, drugi raz że zmieści się na listku
    papieru do dupy.Dogadajcie się wreszcie w tej piaskownicy.

  • 17. Data: 2012-07-16 16:48:16
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:44:59 +0200, Aha.... napisał(a):

    (ciach...)

    > Używam i co mi zrobisz ?
    >
    > Uzywam tez linux'ow na 4MB pamieci Flash !

    Boski jesteś. Można Cię dotknąć?

    [ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło ]
    [ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał ]
    [ sąsiad. (Bernd Stelter) ]

  • 18. Data: 2012-07-16 16:55:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 15:26, Dawid wrote:

    > Przestańcie pierdoli...., bo jeszcze ktoś uwierzy.
    > Raz piszecie, że win to kobyła, drugi raz że zmieści się na listku
    > papieru do dupy.Dogadajcie się wreszcie w tej piaskownicy.

    Kwestia rozmiaru dupy i wieku kobyły.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-07-16 17:43:13
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-16 16:48, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:44:59 +0200, Aha.... napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    > Boski jesteś. Można Cię dotknąć?

    A ty jestes glupi chuj slyszales kiedys o Core Boot ?

  • 20. Data: 2012-07-16 18:08:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 17:43:13 +0200, Aha.... napisał(a):

    > A ty jestes glupi chuj slyszales kiedys o Core Boot ?

    Jednak nie załapałeś. Ale czego tu wymagać od kibord łoriora...

    [ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
    [ itself. ("House M.D. 3x20 House Training") ]