    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Pobór mocy w sklepie i w domu
    Date: Mon, 28 Feb 2011 23:15:45 +0100

    W poniedziałek, 28 lutego 2011 21:39, Norbert wyraził następujacą opinię:

    W większości LCD można oszacować zużycie prądu dość dokładnie w zależności
    od trybu pracy i mocy nominalnej ponieważ podświetlenie działa non stop, ale
    w plazmach zawsze można zarzucić że materiał dobrano tendencyjnie, zbyt
    jasny lub zbyt ciemny obraz, więc zawyżono lub zaniżono wskazania.

    > W sklepie tv działa w tzw trybie sklepowym czyli wszystko powlaczane dla
    > jak najlepszego obrazu by zachecic klienta.

    Zachęcić? Chyba oślepić i złośliwie uwydatnić każdą wadę obrazu :->

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt