  • Data: 2012-11-21 23:03:40
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 16:53, DoQ pisze:

    > Dokładnie. Ciekawe czy po budowach też się szwendają?

    A czemu nie?
    Np. firma SGI (buduje m.in. w Łodzi) sama zaprasza swoich klientów aby
    oglądali budowę w różnych fazach. Jak przychodzi Twoja kolejka w grafiku
    to dostajesz kask, kamizelę i możesz poczuć się jak w początkowych
    odcinkach "Alternatywy 4".

    A z wchodzeniem do hali napraw też różnie bywa. Miałem dość złożony
    kłopot z autem i miałem nadzieję że sprawę rozjaśni oprogramowanie
    serwisowe do którego nie mam dostępu. Podjechałem do ASO Bednarek
    (VW-Skoda), naświetliłem sprawę w recepcji serwisu i umówiliśmy się, że
    za kilka dni gość który może podnieść temat poświęci mi godzinę między
    21 a 22.
    Umówionego dnia podjechałem, w recepcji pan "doradca serwisowy" po
    skrótowym przedstawieniu problemu powiedział, "a, czyli na komputer? To
    poproszę kluczyki, tutaj pan poczeka, jest kawa blablabla". Mnie
    zależało na rozmowie z tym technikiem podczas analizy a nie na suchym
    odczycie błędu więc pan doradca zaczął od "to absolutnie niemożliwe",
    ale skapitulował i przyniósł mi trzystronicową listę czego robić w hali
    napraw nie można i za co sam odpowiadam do podpisania i zaprosił z autem
    do środka.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł