  • Data: 2012-11-22 10:14:04
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-21 21:10, DoQ pisze:
    > Tak, w Solinie czyli bieszdzadzkim Zakopanem.
    > W górnych Bieszczadach usługi to głównie dach nad głową + "GS"y.
    A to nie są usługi? "Koniec świata" już się nieco ucywilizował. Byłem
    np. w Wołosatem, jak jeszcze najbezpieczniej można się tam było dostać
    konno, bo samochodem to głownie straż graniczna ryzykowała. Wpadłem też
    w ostatnie wakacje. Asfaltowa autostrada prawie na samą Tarnicę, sklep
    niemal całodobowy, płatne parkingi, jakieś pamiątki itd itp. No dobra -
    warsztatu nie było, więc odpadł problem możliwości pobytu w tymże :->

    Maciek