  • Data: 2012-11-22 07:21:47
    Temat: Re: Poczta glosowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lis, 16:03, "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com> wrote:

    > Oj nie dojrzał, a może po prostu przejrzał już? Automatyczna sekretarka
    > to była dobra właśnie te 20 lat temu, miałem takie coś z Panasonica na 2
    > duże kasety. Dzisiaj to staroświeckie i natrętne narzędzie do wyłudzania
    > MTR ;)

    podoba mi sie opccja w automatycznych sekretarkach, gdy nagrywajacego
    sie slychac w trakcie nagrywania na "glosnomowiaco" - wtedy mozna sie
    decydowac, czy odebrac polaczenie przerywajac nagrywanie, czy
    zignorowac...i niech sie nagrywa i czeka na ewentualne oddzwonienie.

    swoja droga, przydalaby sie rowniez taka opcja do wyboru w poczcie na
    tel. komorkowych.
    Co prawda jest identyfikacja numeru, ale np. ktos z kim nie mamy czasu
    rozmawiac, moze akurat miec wazna sprawe - slyszac nagrywanie w czasie
    rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.