eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPodgrzewacz płynu chłodzącego › Re: Podgrzewacz płynu chłodzącego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Podgrzewacz płynu chłodzącego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ouh5jn$suc$1@node1.news.atman.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 15 Nov 2017 17:51:53 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ouh5jn$suc$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5a0c70ad$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.205.5
    X-Trace: 1510764717 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 95.160.205.5:60301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 332261313
    X-Received-Bytes: 1982
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618965
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-15 o 11:40, Jacek pisze:

    > Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z takimi wynalazkami?
    > Zamierzam to założyć do fiata z silnikiem 1,9 JTD.
    > Auto będzie stało na placu, więc sobie podłączę zasilanie 230V
    > przedłużaczem przez zegar sterujący i (tak myślę) rano o godz. 6 się
    > załączy, a o 7 wsiadam, zapalam i od razu mi dmucha ciepłym.

    W zeszłym roku używałem, tyle że w tańszym wykonaniu, kosztowało coś
    koło 150zł, ale nie pamiętam czy moc 1000W, czy 1500W.
    Pół godziny grzania wystarczało żeby nagrzać silnik i nagrzewnicę
    powietrza tak, że w środku od razu ciepłe powietrze nawiewa, świecie
    żarowe w ogóle się nie załączały a silnik od kopa startował.
    Z tym, że u mnie rzadko temperatura spada poniżej -15st., ale jak
    wcześniej zimą trzeba było przejechać jakieś 10km żeby nagrzać silnik do
    80-90 stopni, to tak po zamontowaniu tej szajbki wystarczał kilometr,
    góra półtora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: