  • Data: 2009-05-12 20:14:25
    Temat: Re: Pokaz mocy iPhona - Terminator Salvation
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:

    > Wiesz, przegięcie jest w każdą stronę. Jeden potrzebuje aparatu i mp3,
    > drugi nie.

    I dobrze, proste telefony służące tylko do dzwonienia powinny być
    dostępne na rynku. Ciekawym pomysłem w tym segmencie jest np. Motorola
    F3. ;) Niemniej z czasem to takie rozwiązania zaczną być właśnie tymi
    niszowymi, ponieważ w "komórce" zintegruje się coraz więcej używanych
    przez nas na co dzień urządzeń.
    Niemniej ja nie o tym mówiłem. Mnie zwyczajnie drażni mentalność ludzi,
    którzy sami z takiego czy innego powodu używają jakiegoś prostego
    telefonu, ale gnoją każdego kto ma HTC, Nokię N95, iPhone'a itp., bo to
    "szpanerstwo"...

    > A producenci i sprzedawcy prześcigają się w podniecaniu się
    > liczbą megapikseli i pojemnością karty SD. Za to tak oczywista rzecz
    > jak budzik często jest spieprzona (vide efekt "dnia świstaka" w E51).

    A to już inna sprawa. Na pocieszenie pozostaje fakt, że Windows Mobile
    jest (a Symbian teoretycznie też powinien być) bardzo elastyczny. Nawet
    jeśli czegoś nie ma w standardzie, to brak można uzupełnić poprzez
    instalację odpowiedniego softu.

    > Obsługa jest często mało intuicyjna, telefon słabo konfigurowalny,
    > głośnik cichy, a klawiatura niewygodna. Ale za to ma specjalne przyciski
    > do odtwarzania mp3.

    A no tak. Mnie drażni jeszcze inna sprawa - robienie telefonów
    "specjalistycznych". A to "muzyczny", a to "fotograficzny", a to
    "internetowy" i tak dalej. Jeszcze do niedawna do palmfonów ładowano
    chyba najgorsze matryce z możliwych - wszystko było pięknie do czasu,
    gdy próbowało się tym zrobić zdjęcie. :) Na szczęście od jakiegoś czasu
    (tak HTC Kaiser) sytuacja ulega diametralnej poprawie.

    > A co ze mną? Nie naśmiewałem się, a teraz nie pstrykam i nie kręcę..
    > Ba- mam telefon w ogóle bez foto...

    Wyjątek potwierdzający regułę? ;) No dobrze - dzisiaj ta grupa
    "prześmiewców" sprzed kilku lat posiada telefony z aparatami. Nie muszą
    nawet ich używać. Zwyczajnie je mają. Skoro ciągle im to nie jest
    potrzebne, to czemu nie zostali przy Nokii 8210? Do dzwonienia i
    SMSowania idealny telefon. ;)

    > Ja nie mam- nie muszę mieć umcyk-umcyk bez przerwy przy sobie :-)
    > Jak chcę posłuchać muzyki czy audiobooka mam do tego chiński odtwarzacz
    > na baterię AAA, ale używam rzadko. Nie mam nic do ludzi, którzy
    > potrzebują mp3- ale poza mp3 telefon powinien być choć trochę telefonem ;-)

    Ja do muzyki też używam osobnego odtwarzacza z dyskiem twardym 30 GB. :)
    W smartfonie mam trochę ponad 100 MB MP3, ale raczej tak "na wszelki
    wypadek" - słuchawki zwinięte w tym samym celu leżą w którejś przegródce
    torby. :)
    Niemniej coraz częściej widzę ludzi słuchających muzyki właśnie za
    pomocą telefonów. Czy przypadkiem nie ma pośród nich takich, którzy parę
    lat temu zarzekaliby się, że to szpan i nic więcej? ;)