  • Data: 2018-07-03 12:53:36
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b3a1831$0$680$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> W czym zatem problem?
    >
    >> W cenie,
    >
    > Problem w menelowej cenie?

    No jasne - 100zł to zdecydowanie za dużo jak za anonimowe rozmowy.

    > Nie więcej niż 50 rejestracji?
    > Pewnie nie, bo inne jednostki/miana...
    >
    > Czy jedną rejestrację za niecałe 50 pln?
    >
    > https://fakty.interia.pl/swiat/news-belgia-celem-zam
    achu-mialo-byc-25-tys-ludzi-malzenstwo-zatrz,nId,260
    1672

    > Będziesz szukał informacji o trójnitrotoluenach -- a mnie zatrzyma
    > policja jako podejrzanego?

    Za flaszką polskiej wódy. np żubrówki. Nie jestem terrorystą i nie mam w
    anonimowości jakiegoś ekstra interesu, tak wiec możesz dostać najwyżej
    na pół litra.

    > 0 rejestracji to to mniej niż 50 rejestracji, ale chyba nie o to Ci
    > chodziło...

    Chodzi o cenę za jaką ktoś podejmie się zarejestrowania karty SIM na
    siebie.

    > Znasz menelowe ceny -- możesz znać menelowe zwyczaje...

    Jasne - dla menela stanie z wyciągniętą ręką po datki to normalka. I
    żeby nie było menel to nie musi być ktoś bezdomny, brudny i "pod
    wpływem". Ty nie znasz tych meneli?, ot choćby byłej premier. Ta nawet
    nie prosiła, ta "brała" (bo jej się należy"), w biały dzień na oczach
    całej Polski. To jest dopiero menel..

    > Status terrorysty?

    Status kogoś kto brzydzi się żebractwem.

    > Celuj w 5G... Nokia to ma...

    Utopia - będę wychwalał pod niebiosa wszystkich i wszystko co da mi
    sprawnie działające 2G. Poza tym nie kupiłem Nokii. Co sądzisz o
    sprzęcie firmy TP-Link? Wyczytałem w necie że do swoich telefonów wkłada
    jakieś ekstra anteny - WiFi i GSM które dają lepszy sygnał.