  • 11. Data: 2013-05-22 23:13:08
    Temat: Re: Połączenie dwóch pecetów - Win7 i Win8
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2013-05-22, o godz. 23:03:20
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Dnia Wed, 22 May 2013 22:46:54 +0200, Maciej Milinkiewicz napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    two-computers-using-a-crossover-cable

    > Jeżeli przynajmniej jeden z tych komputerów ma gigabitową kartę
    > sieciową, to w krosowane kable nie ma nawet potrzeby się bawić.

    Prawda, choć:

    Although Auto-MDIX was specified as an optional feature in the
    1000BASE-T standard, in practice it is implemented widely on most
    interfaces.

    A ja starej daty jestem i łączyłem komputery jeszcze przez RS-232 i
    przyzwyczajony że wszędzie trzeba krosować.

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.

  • 12. Data: 2013-05-23 23:56:07
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 22/05/2013 20:29, $heikh el $hah wrote:
> [...]
    > OS-a w starszym, musiałem przenosić np. sterowniki z nowego na starego
    > przy pomocy Flash Diska. Win8 dopiero zaczynam ogarniać, więc nie mam
    > pojęcia jak to tam wygląda. Gdyby nie Total Commander, to bym chyba z
    > miejsca robił downgrade. Wiem, że istnieje coś takiego jak "Workgroup",
    > ale przy jej tworzeniu było napisane, że dzięki niej mogę się połączyć
    > (tylko) z innymi komputerami z tym samym systemem. Jedyne co mi
    > przychodzi do głowy, to kabelek Ethernet, ale jak pisałem - Kafelki to
    > dla mnie (prawie) zupełnie nowa bajka. Doradzi ktoś coś?

    Jak z kablami problem, to jakieś adaptory:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=powerli
    ne

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2013-05-24 01:02:58
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-23 23:56, DooMiniK pisze:
    > Jak z kablami problem, to jakieś adaptory:
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=powerli
    ne

    Na razie połączyłem przez wi-fi, tylko jak się można było spodziewać -
    prędkość jest marna. Ale na tyle wystarczająca, że zrezygnowałem z
    dodawania kolejnego kabla do i tak już sporej plątaniny. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-05-27 11:30:13
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl>

    W dniu 2013-05-22 21:29, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > zewnętrznej karty dźwiękowej nie podepnę do obu, a ma ona taką zaletę,
    > że ma wbudowany aktywny hub USB (x4), no i właściwie jeden laptop musi

    Witam!
    Czy laptop jest przystosowany do ciągłej pracy?
    Moim zdaniem nie.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 15. Data: 2013-05-27 16:25:06
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-27 11:30, "Jan P. Cieciński" pisze:
    > Czy laptop jest przystosowany do ciągłej pracy?
    > Moim zdaniem nie.

    Na to pytanie raczej nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo teoria nie
    zawsze musi iść w parze z praktyką.

    --