    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5d528f81$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: Polak za granica
    Date: Tue, 13 Aug 2019 15:16:54 +0200

    dyskusyjnych:4932c95f-03dd-48fe-bc6b-10fdfeb13625@go
    oglegroups.com...
    chamstwa, jazdy lewym pasem itp.

    >o widzę ze ciąg dalszy wizji sie załączył :-) oczywiście ze melepety
    >sie zdarzają ale ze w dobrych furach sa dobre hamulce to zazwyczaj
    >kończy sie na heblowaniu,

    znaczy sie zajechanie bylo umiarkowane i dosc swiadome

    >prawym wyprzedzać nie można wiec robimy to tylko aby uniknąć wypadku
    >:-)
    >klasyczny pierdolec czyli np przyspieszanie podczas wyprzedzania
    >trafia sie rzadko np 1 na 3 miechy (ciągłego jeżdżenia 200 km
    >dziennie),

    Ale to i w Polsce sie rzadko zdarza ... no dobra, ja przyspieszam, jak
    widze, ze mnie melepeta wyprzedza :-)

    >to samo z miganiem długimi to sporadyczne przypadki ale staram sie
    >nie wjeżdżać pod cayenne czy rs-a :-)

    Zdaje sie, ze maja na to przepis.
    Na odstep tez maja ... wiec jakos spokojniej to wychodzi.

    >PS do wypadku potrzeba zazwyczaj dwojga czyli mamy np zapierdalacza
    >który ciągnie bez opcji hamowania obok wyprzedzających sie TIR-ow
    >oraz laleczkę w gownopojezdzie 60KM która postanawia ich wyprzedzić
    >zaraz po wbiciu sie na autostradę

    Na wezlach czesto sa ograniczenia do 120 ...

    >... ulubionym sportem jest tez ciągniecie aż do samego zjazdu lewym
    >potem hop na środek hebel hop na prawy hebel i zjeżdżamy wqrwiajac
    >cale towarzystwo

    ale to sie i u nas zdarza, bo jak dlugo mozna jechac za tirem :-)
    Tylko u nas rzadko sa 3 pasy.
    No i ruch u nas jakby mniejszy, to latwiej sie miedzy tiry wcisnac.

    A teraz jeszcze miedzy wrockiem a Legnica zakaz wyprzedzania przez
    ciezarowe ... to i zajezdzan mniej ...

    J.